Gość darkside13 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 jak kolega mowi ja bym najpierw kable wymienil   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156987 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Koledzy zwróćcie uwagę, że błąd dotyczy, usterki w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Gdyby szwankowała cewka, to błąd raczej powinien być P0300.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156983 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Dzisiaj wymieniłem moduł zapłonowy i jak narazie chodzi poprawnie na wszystkie cylndry. Check engine się nie zapala. Jedynym problemem jaki pozostał jest spalanie stukowe przy przyspieszaniu. Występuje zarówno na benzynie jak i na gazie. Wiecie może co może być tego przyczyną?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156933 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dzisiaj wymieniłem moduł zapłonowyZnaczy co??Bo moduł i cewka razem to jest właśnie DIS. Chyba, że masz c14nz? Koledzy zwróćcie uwagę, że błąd dotyczy, usterki w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu. Gdyby szwankowała cewka, to błąd raczej powinien być P0300. Niekoniecznie.Nieraz głupi przetarty kabel daje odczyt, że cały zapłon jest beeee lepiej najpierw kablologię sprawdzić, w 90% wyjdzie taniiej   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156923 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 No dokładnie. Sorry za nieścisłość, wymieniłem właśnie DIS, konkretnie podłożyłem z innego auta sprawny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156917 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 To sprawdzaj kablologię. Jak kablologia wyjdzie oki, to będziemy myśleć. Według błędu masz na kablu sterującym zapłonem 1 i 4 cylindrem zwarcie do masy. Jeśli to wykluczysz, to zostaje komp do wymiany. Chyba, że stukowy krzaczy, ale nie sadze, bo by pokazywał cuda na 4 garach, a nie na 2.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156908 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 ja37, miałeś rację. Tylko co ma cewka do elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu? Przecież w dis-ie takiej regulacji nie ma.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156906 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nie ma. Ale regulacja jest w kompie. Ale jak kabel sterujący łapie masę, to jest lipa i dla kompa i dla DIS-a i dla nas Dlatego zalecam najpierw kabelkologię, to wychodzi taniej, a sprawdza się w 99%   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21590-check-engine-corsa-14-8v/page/2/#findComment-156903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.