Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Witam, mam mały problem. Otóż mój silnik 1.7 TD jest, można by powiedzieć, na wyczerpaniu i panuję wymianę silnika. Jednak nie chciałbym już wkładać znowu 68 konnej jednostki, wolałbym od razu zamontować 2.0 DTI 101KM montowane np. w Zafirach. Moje pytanie: Prócz silnika ze skrzynią i osprzętu, co jeszcze ewentualnie musiałbym dokupić, zmienić i czy taka inwestycja w ogóle się opłaca? Być może lepiej i łatwiej wszedł by 1.7 Cdti lub inny motor? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21770-17-td-na-20-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wymienic musisz "wszystko"- silnik z osprzetem z elektryka a nawet ukladem hamulcowym itd. Ja myslalem deczko inaczje bo chcialem wywalic 2.0 DTL ( 82 KM) a wstawic 1.9 TDI od VAGa ale powiem odrazu nie polaca sie. Chyba ze dorwiesz tanio silnik. Na forum VW gos opowiadal ze zakupil wlasnie silnik na pompowtryskach ten 130 KM bez turbiny ale z elektryka, skrzynia polosiami itp za 2 tys zl. Normalnie to chodza 3-4 razy tyle bo zwykly TDI na pompie rotacyjnej kosztuje 5 tys. Taki SWAP to rozumiem. Raz ze na pozadny silnik to i mocjuz konkretna a z tego silnika wlasnie koles rzeźbi na forum golfa 240 KM a ma byc wiecej bo to wstepne strojenie. Wymiana wtryskow i program i jest 180-190 KM. Co zyskasz z tym 2.0 DTH?? 100 KM i co dalej??Program za 1200 zl zeby bylo 20 KM wiecej i to juz koniec... Jak pompa padnie to tylko siasc i plakac.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21770-17-td-na-20-dti/#findComment-155481 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.