ja37 Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Mało się różnia te silniki, dlatego podałem napięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertnet Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 czy oprocz tego ze pokazuje ci blad 0170 to cos sie dzieje z autem?? muli, pali wiecej..........   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155274 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 Wlasnie nic sie nie dzieje tylko ta kontrolka wkurza oko   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155237 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 A zmierzyłeś napięcie pracy sondy, jak Ci radził ja37?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A wie c tak napiecie na sondzie pokazuje 13,2-13,8. Sa 2 biale kable i 2 czarne a sonda jest jedna przed katalizatorem i do tego pompa paliwa zaczela glosno chodzic   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155033 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A wie c tak napiecie na sondzie pokazuje 13,2-13,8To jest napięcie grzałki, a nie sondy.Wkłuj się w jeden z czarnych przewodów plusem miernika. Minus miernika, do masy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155025 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Zmierzylem sonde wychodzi ze jest sprawna napiecje na odcinku 0-1 V. Martwi mnie ta pompa moze daje za male cisnienie i dzieja sie cuda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Zrób to jeszcze raz w ten sposób: * Uruchom silnik i rozgrzej do normalnej temperatury pracy * Wyłącznik zapłonu w pozycję OFF * Nie rozłączaj wtyczki przewodu od sondy * Podłącz przewody multimetru cyfrowego, a lepiej oscyloskopu pomiędzy przewód sondy Lambda a masę * Uruchom silnik, zwiększyć obroty do około 2000obr/min i obserwować czy zachodzą zmiany napięcia w podanym zakresie * Pozostaw silnik na parę minut na wolnych obrotach i znowu obserwować zachodzące zmiany napięcia * Powtórz wyżej opisane czynności kilkakrotnie, upewniając się że zachodzą zmiany napięcia, co świadczy o tym że sonda pracuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-154997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.