Skocz do zawartości

Diagnoza kodu


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

A wie c tak napiecie na sondzie pokazuje 13,2-13,8

To jest napięcie grzałki, a nie sondy.

Wkłuj się w jeden z czarnych przewodów plusem miernika.

Minus miernika, do masy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-155025
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zrób to jeszcze raz w ten sposób:

 

* Uruchom silnik i rozgrzej do normalnej temperatury pracy

* Wyłącznik zapłonu w pozycję OFF

* Nie rozłączaj wtyczki przewodu od sondy

* Podłącz przewody multimetru cyfrowego, a lepiej oscyloskopu pomiędzy przewód sondy Lambda a masę

* Uruchom silnik, zwiększyć obroty do około 2000obr/min i obserwować czy zachodzą zmiany napięcia w podanym zakresie

* Pozostaw silnik na parę minut na wolnych obrotach i znowu obserwować zachodzące zmiany napięcia

* Powtórz wyżej opisane czynności kilkakrotnie, upewniając się że zachodzą zmiany napięcia, co świadczy o tym że sonda pracuje

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21776-diagnoza-kodu/page/2/#findComment-154997
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności