Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Tak, filtr pomaga, tu masz rację ale-jeśli czytałeś-każdy sobie radzi jak może szukac go gdzies tam jak akumulator??Szukaj na środku, bardziej między/pod wycieraczkami http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 Żeby wyjąć filtr kabinowy (przeciwpyłkowy) w Corsie B, trzeba ciut popracować. Najszybciej i najlepiej jest zrobić tak: 1. Psiukasz WD-40 na nakrętki wycieraczek, czekasz chwilkę i ostrożnie odkręcasz obydwie wycieraczki (kluczyk chyba 13) 2. Maska do góry i odkręcamy podajże 5 wkrętów trzymających 2 połówki plastikowego podszybia 3. Wyjmujemy te dwa plastikowe kawałki 4. Pod spodem jest taki parapecik plastikowy, który trzeba odchylić bo pod spodem jest skrytka, w której się znajduje filtr 5. Ostrożnie go wyciągasz i bierzesz go z buta by poleciał jak najdalej http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif 6. Zakładasz nowy filtr uważając by równiutko wszedł na miejsce no i starając się go nie zmasakrować http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/smile.gif hehe 7. No i to wszystko, zakładasz z powrotem bebechy, spasowujesz podszybie z szybą i błotnikami żeby były równe szczelinki i to wszystko. W sumie ta wymiana to tylko brzmi jak nie wiadomo co, ogólnie jest to proste jak drut, a najtrudniejsze może być odkręcenie nakrętek wycieraczek Do swojej Cosiarki zamontowałem najtańszy papierowy filtr Filtron, kosztował chyba 18zł.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.