Skocz do zawartości

Który silnik benzynowy ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam, przymierzam się do zakupu omegi z lat 2002 - 2003. Jest jeden mały problem. Kompletnie nie wiem, który silnik wybrać. Szukałem na forach, ale w sumie wiele nie znalazłem. Chcę wybrać między 2.5 (ze świeczką szukać), 2.6, 3.0, 3.2. jedyne co mi się udało wyczytać to, że do 2.6 i 3.2 nie ma zamienników i części wychodzą dużo drożej. prosiłbym jednak o więcej opinii na temat silników. najbardziej chciałbym 3.0, ale ciężko taki znaleźć (z 2001 roku jeśli już wogóle). nie chodzi mi o spalanie. szukam inf na temat bezawaryjności i cen części. to prawda, że w 3.2 jest koło dwumasowe http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/question.gif? ktoś mi tak nagadał, ale ciężko mi w to uwierzyć. jakieś może inne niespodzianki w tych silnikach ? nietypowe patenty ?

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9138215

 

taka cena normalna?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od 2001 to tylko 2,6 i 3,2 byly montowane

wiec nie znajdziesz 2,5 i 3,0 z rocznika 2002 2003

 

lepiej kupic 3,0 z konca 2000 roku

unikniesz wielu niespodzianek o ktorych wiadomo ogolnie

brak zamiennikow

wiecej elektroniki do psucia

i brak mozliwosci odczytywania bledow samemu na zworke

 

ja po vectrze 2,6 mam dosc tych wynalazkow

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że zarejestrowany i z tego rocznika to mogą być i troszkę droższe

ale to kwestia jeszcze stanu i wyposażenia

 

to prawda, że w 3.2 jest koło dwumasowe :) ? ktoś mi tak nagadał, ale ciężko mi w to uwierzyć. jakieś może inne niespodzianki w tych silnikach ? nietypowe patenty ?

 

w 3,0 też jest dwu-masówka, więc nic w tym dziwnego (nawet widzę, że LUK podaje to samo koło i do 3,2) - przy założeniu oczywiście iż mowa jest tu o manualu

3,2 był montowany w Omedze przez krótki okres i w razie czego może być trochę lipa

 

i tak jak wspomniał Brus - bardziej pokusiłbym się na końcówkę produkcji 3,0 na ale w sedanie :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

3,0 oraz 3,2 to praktycznie ten sam silnik - ot taki wybryk Opla aby wypuścić coś oryginalnego... :/

 

zresztą różnica w parametrach nie rzuca na kolana - 3,0V6 to 211KM a 3,2V6 to 218KM - przy naszym bardzo subiektywnym odczuwaniu przspieszeń te 7KM jest raczej nie wyczucia - natomiast samopoczucie może być lepsze bo mimo wszystko będąc właścicielem wersji 3,2V6 masz wersję topową o której wielu dookoła marzy ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

2.6 V6 irmscher taki polecam! taki posiada Szwagier w swojej Omedze piękna kultura pracy, napęd tył i naprawdę przyjemna zabawa.

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3,0 oraz 3,2 to praktycznie ten sam silnik

mam Ci wymienic jakimi czesciami sie rozni i jakie sa ich ceny ??

to samo jest z 2,5 i 2,6 roznica niewielka optycznie

a w czesciach i cenach kolosalna

 

 

.6 V6 irmscher taki polecam

irmscher to przewaznie pakiet zewnetrzny jak juz :/

malo jest takich fur jak np FOSSa

ze zmianami silnika (i sa na to papiery a nie tylko slowo sprzedajacego)

bo to sporo kosztowalo

 

a silnik i tak porazka

jak cos to mam taki na czesci ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Gawlak, nie wiem jak to jest ale silnik też jest podpisany firmą irmscher. Tak czy siak taki polecam, jest użytkowany nie w delikatny sposób a i tak póki co bez awaryjny, ogólnie silniczek do tego autka w sam raz kopa ma ładnie się prowadzi, i spalanie nie za duże bo w mieście może 14 w trasie dycha, moim zdaniem to bardzo dobry wynik jak na V6.

Pozdrawiam!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Gawlak, nie wiem jak to jest ale silnik też jest podpisany firmą irmscher. (...)

 

:beer:

nie wiem czy Irmscher podpisuje teraz silniki...

u mnie nie ma żadnego tam napisu.

Mam natomiast certyfikat z numerem homologacji oraz opisem dokonanych przeróbek oraz wyniki pomiarów z hamowni które potwierdzają podwyższoną moc silnika :beer:

 

A napis jak to napis - każdy może mieć.... :beer:

ale fajniej jest jak dyskretny napis jest tylko "wisienką na torcie" potwierdzającą szereg dokonanych przeróbek..

gorzej jak cała domniemana dodatkowa moc silnika pochodzi tylko i wyłącznie z takiego napisu :beer:

 

No ale nie wiem co tam twój szwagier ma (fabryka czy nie) więc nie mi oceniać.

Pozdrawiam :beer:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

pewnie i tak napis jak napis każdy może go mieć,

ewentualne przeróbki powinny by c widoczne w papierach jeśli faktycznie zostały wykonane przez irmschera?

tak czy siak temat dotyczy który silnik benzynowy dlatego tez napisałem że go polecam.

a szwagier to ma fabrykę w lodówce, alkoholu :D

pozdrawiam :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualne przeróbki powinny by c widoczne w papierach jeśli faktycznie zostały wykonane przez irmschera?

tak

powinna miec papiery z przerobki tak jak ma FOSS

 

a tak na stronie

polecac cos z czym sie nie ma do czynienia (jako uzytkownik )

to troche naciagane :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności