Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 neich ktoś mi p[owie teraz czego?najwidoczniej wysokosc glowicy jest na tyle mala ze dalsze jej pomniejszanie moze spowodowac nieprawidlowa prace silnika. dlatego czyta sie na forum setki postow typu "zrobilem glowice i teraz pali jak smok"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 trzeba za wszelką cene utrzymać jednakową komore spalania po planowaniu głowicy, do tego potrzebne fabryczne dane, jeśli uszczelką ze sklepu nie wyrobimy to musimy znaleźć fachowca od uszczelek, akurat są tacy w lublinie na dolnej marii panny, robiłem u nich do motocykla i jest OK...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Bc30se, poelcam gości takich dwóch dziadeczków, robiłem jużu nich kilka rzeczy przeważnie uszczelki do dolotów i pod kolektory....a co do uszczelki planowanie to nie wszytsko jak już głwica jest na wierzchu to warto sprawdzić uszczelniacze, ja za sprawdzenie planowanie i odnowienie głowicy w megi 8v zapłaciłem 150 zł do tego nowy rozrząd olej płyn do hłodnicy uszczelki wszytskie wszytsko z robocizna wyszło mnie 600 zł...w opelku nuie zamierzam robić głowicy bo sie nie ma potrzeby i nie zepsuje sie... mam nadzieje... dalej w ektremalnych silnikach wszytsko składane jest na styk bez uszczelek...uszczelka jest po to by ukryc niedokładność...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365692 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 no właśnie o nich mówie, dwóch dziadkó na dolnej marii panny, ale jeden to straszny sknerus.. nie idzie się dogadać z jednym.. krzyczy coś.. wogóle przekręt... ale można dorobić u nich nietypową uszczelke np... 3 mm   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ..i to za minimalne pieniądze jak sie ich spytasz czy zorbia Ci uszczelkę to powiedzą CI historie zegarka... ja juz sie wycwaniłem i poporstu wpadam i mówie co chce a jak mi mówi ze źle to mówie ze jak bedzie xel to zarobi Pan jeszcze raz i jeszcze raz dopóki nie bedzie dobrze...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 a tak na marginesie.samemu da rade wymienic taka uszczelke pod UPG czymoga być jakies problemy??w sensie ustawien czy coś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365687 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 jesli masz klucz dynamometryczny i troche wyczucia polaczonego z wiedza techniczna to problemow nie powiniennes miec. ale pamietaj schrzanic upg jest bardzo latwo!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 heheh nie mam klucza, wiedzy:)wyczucia troszke chyba zostawie fachowcom;]a włodzi jaki zakład polecacie do wymiany??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 to nie jest trudna robota, ale musisz mieć denamometryk, ponadto.. żmudna jak cholera.. samo docieranie zaworów potrafi wykonczyć nerwowo jak któryś skolei spinasz zawór, lejesz nafte a tu cieknie..... a co jak się ma 6 garów i 24 zawory??? nie chce myśleć nawet co mnie czeka....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365676 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 ..... a co jak się ma 6 garów i 24 zawory??? nie chce myśleć nawet co mnie czeka.... Pomagałem kiedyś mechaniorowi docierać zawory w Mercu kumpla, silnik M110 (2.8 R6) Można kręćka dostać Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/221-jazda-z-rozwalona-upg/page/2/#findComment-365652 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.