Skocz do zawartości

X16XE temperatura silnika, chłodzenie, wiatrak nie działa.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

nie chodzi wcale o kase na ten płyn i części. Tylko w Corsie B z tym silnikiem wszystko jest tak upchnięte że nie jeden sie dziwi jak to tam wszystko wsadzili. Wyciągnięcie przepustnicy to zdemontowanie połowy części xD A włożenie chłodnicy sprawiło mi duzo problemów, włożenie samej to łatwo ale jeszcze wentylator ;) i juz jest problem ;)

 

 

Szczerze to ten silnik ma za duzo nie potrzebnych części. Dla przykładu: EGR, pompa powietrza do układu wydechowego, silniczek krowowy, czujników w kij... po co to komu? i ten przeklęty komputer :( uwielbia zaświecić "check engin" w najmniej odpowiednim czasie xD

 

 

PS. Co do uszczelki. To przydało by się ją wymienić ale jak pojechałem do znajomych mechaników to powiedzieli ze za 500pln zrobią ( cena juz z częściami ), ale odradzili i powiedzili zebym to podlał benzyną i spalił. xD

Ale jak im pokazałem jak się na 3 biegu jeszcze kapcia pali to juz nic nie mówili xD

 

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tylko w Corsie B z tym silnikiem wszystko jest tak upchnięte że nie jeden sie dziwi jak to tam wszystko wsadzili.

Chcesz zobaczyć u mnie??

Ja musiałem wcześniej gródź wycinać, a teraz ją zmodyfikować młotkiem, bo sie przepustnica nie miesciła ;)

Ale jak im pokazałem jak się na 3 biegu jeszcze kapcia pali to juz nic nie mówili xD

No ja mam już 195/50/15, więc na 3 na suchym laczka nie spalę, choć spróbuję zakręcić jutro na 1 i 2 do 8000 i moze na trójce też pójdzie do odcinki na palonym kapciu ;)

 

EGR, pompa powietrza do układu wydechowego,

Dlatego mam stare dobre c20xe :(

silniczek krowowy, czujników w kij... po co to komu? i ten przeklęty komputer :wesoly: uwielbia zaświecić "check engin" w najmniej odpowiednim czasie xD

Niestety każdy silnik na kompie tak ma :wesoly:

 

Co do uszczelki. To przydało by się ją wymienić ale jak pojechałem do znajomych mechaników to powiedzieli ze za 500pln zrobią ( cena juz z częściami )

To chyba nie byli znajomi.

Jakie części?

Uszczelki?

uszczelki bedą 100 kosztować, chyba, że ci zrobią jeszcze głowicę na lux, to zgoda.

 

Gość Anonymous

tak juz z planowaniem głowicy, szlifem gniazd zaworowych i ewentualnie wymiana zaworów.

 

Co do C20XE myslalem o nim zeby zrobic SWAP, ale jednak zdecydowalem sie na C16XE i jestem w trakcie poszukiwan takiego silnika. Narazie dość wstępnie ale mam w planie zrobienie Corsy Turbo na c16xe ( odległa przyszłość ) ;)

 

c16xe, fajny motor, ale jak padnie przepływka, to jest praktycznie nieosiągalna na rynku wtórnym....

Chyba, że będzie ecumaster?

ewentualnie wymiana zaworów.

Jakbyś chciał to robić w c20xe, to już nie bedę ci mówił o kosztach jednego zaworu wydechowego(mają być chłodzone sodem).......

 

Gość Anonymous

strasznie zeszliśmy z tematu głównego ;) Ale jak jutro zakupię wszytko i zamontoje to napiszę czy zdało egzamin. Jednak bardzo mnie to zdziwiło że na starych częściach wszystko grało jak w MTV a na nowych takie klocki wyszły :( ale tak to juz jest, jeden nie wymieniony czujnik potrafi wszystko popsuć :wesoly:

 

"ecumaster" to chyba Eco-Kibel jak ja na to mówie ;) EcoTec to lipa straszna. Czekam aż się wysypie do konca, albo zrobie teraz co miałem zrobić żeby tylko jeździło i pewnie sprzedam.

 

Nie ;)

Ecu master to modyfikator sygnałó do kompa ;)

To zajebista sprawa :(

 

Ecu - eco to dwie różne sprawy :wesoly:

 

Tam na avatarze masz licznik do 220?

 

Moja wskazówka się opiera o coś i za boga nie chce pokazać 249 :wesoly:

 

Gość robertnet

jako, że temat chlodzenia już wyczerpaliście, więc

ale jednak zdecydowalem sie na C16XE i jestem w trakcie poszukiwan takiego silnika.

wiedz o tym ,że te silniki różną sie od siebie, napewno mniej roboty niz na c20xe ale nie bedzie to plug&play, c16ce jest rozwojowym silnikeim i uzyskanie z niego 140 Km, jest jak bezproblemowe bez turbo.

p.s. koelga ma c16xe na sprzedaz- ale wymaga remontu.

 

Gość Anonymous

Dziś udało mi się kupić czujnik włączający wiatrak i ten co daje wskazanie na deske rozdzielczą od temp cieczy.

 

Wymienilem najpierw czujnik od temp cieczy na deske rozdzielczą. Przyjzalem sie zbiorniczkowi wyrownawczemu i brakowalo plynu (pomyslalem ze ukad zapowietrzony i dlatego nie wlacza wiatraka) wiec zalalem i odpalam.

Czekalem az temp wzrosnie, otworzyl termostat przy 95* potem to juz zaczelo ladnie rosnac, znow wskoczylo na 105* (czerwone pole) wiec zagasilem silnik. Wiatrak wogole sie nie włączył.

 

Zadziwilo mnie jedno, do zbiorniczka wyrownawczego wchodza dwa wezyki, jeden cienki (byl goroacy podczas pracy silnika i lala sie z niego woda do zbiorniczka) a drugi nieco grubszy i był zimny i nic sie z niego nie lało. Czy tak to ma dzialac?

 

Jutro biorę się za demontaz chlodnicy i zmiane tego czujnika od wiatraka.

Jutro napisze czy rozwiazalo to moj problem.

 

 

PS.

ja37: Tam na avatarze masz licznik do 220?

-Tak zgadza się do 220km/h

 

robertnet: p.s. koelga ma c16xe na sprzedaz- ale wymaga remontu.

Jakiego dokładniej remontu? co padło? i oczywiscie cena jesli moze wiesz :twisted:

 

Gość Anonymous

Lepiej weź zegary z Calibry 4x4 Turbo tam są chyba wyskalowane do 260 czy 280. A jak juz przy Calibrze Turbo to mozesz zaadoptowac skrzynie, ma 6 przelozen i duzo wyzsza predkosc max :beer:

 

Co do takich zegarow jak u mnie to podoba mi sie podzialka od temp i paliwa bo jest bardzo szczegolowa, Poza GSI takie same zegary byly w wersji sport co do innych modeli to nie wiem jak to wyglad z tymi zegarami :twisted:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności