Skocz do zawartości

X16XE temperatura silnika, chłodzenie, wiatrak nie działa.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość robertnet

akiego dokładniej remontu? co padło? i oczywiscie cena jesli moze wiesz :beer:

sprzedał juz :twisted:

Jutro biorę się za demontaz chlodnicy i zmiane tego czujnika od wiatraka.

a po co?? od dołu sie dostaniesz tam, jeszcze lepiej jak masz kanał

 

  • Odpowiedzi 45
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

a po co?? od dołu sie dostaniesz tam, jeszcze lepiej jak masz kanał

 

 

od dolu czy od gory ten sam bol. malo miejsca i kombinowania ale sproboje bez wiekszej rozbiorki to odkrecic. dzieki za podpowiedz

 

Gość robertnet

Lepiej weź zegary z Calibry 4x4 Turbo tam są chyba wyskalowane do 260 czy 280

swego czasu na ebay.de były całe "oryginalne" zegary w1150 do corsy b, wystkalowane do 280km/h i 8.500 rpm, kosztowały ok 500 zł, prawie je kupiłem, teraz szukałem ale nie ma juz ich,

Poza GSI takie same zegary byly w wersji sport

 

niestety nie, sport miały tylko do 200km/h

 

No własnie ja mam sport, bo są na linkę.

 

Gość Anonymous

Właśnie zmieniłem czujnik włączający wentylator ten w chłodnicy.

 

Niestety nic się nie zmieniło... znów silnik zagrzałem do 105* i bez reakcji ze strony wiatraka. Chcę podkręslić że wentylator jest sprawny, po spięciu wtyczki od czujnika wiatrak się kręci.

 

Nie wiem co robić...

 

Jak auto wystygnie sproboje podłączyć wtyczkę od tego czujnika odwrotnie ( ale pewnie nie bedzie takiej opcji bo jest "spinka" trzymająca wtyczkę na czujniku ) nie wiem czy to ma jakies znaczenie czy sie odwrotnie podłączy.

 

Możliwe, że wadliwy czujnik.

A próbowałeś sprawdzić, czy przy czujniku gorąca chłodnica jest?

Może3 miałeś układ zapowietrzony.

 

Gość Anonymous

Ten stary czujnik działał w starej chłodnicy, w tej juz widocznie nie. Kupiłem nowy czujnik i mało prawdopodobne zeby tez nie działał.

 

Chłodnica przy czujniku jak i na całej objętości jest gorąca po otwarciu termostatu.

 

Możliw że układ jest zapowietrzony ale nie mniej jednak powinien odpalić wiatrak....

 

Dziwne.

Taką samą kupiłeś chłodnicę?

Ja jak moja pękła załozyłem z kadzia, w kadziu czujnik jest w górnej części i wiatrak się załączał przy 96*.

 

A może ci oszukuje wskaźnik na desce??

Może kabel delikatnie się przytarł i łapie masę.

 

Gość robertnet

sprawdź czy układ nie ejst zapowietrzony lub czy nie wystepuje za duze cisn w układzie, jesli miałbys dostep do kompa to najlepiej podjechac podpiąć i komp pokaze prawidłową temp przy któej faktycznie zalacza sie wentylator, przy zapowietrzonym ukł chłodzenia wskaźnik moze pokazywac błedne dane.

 

Gość Anonymous

chłodnica jest taka sama, nie oryginał GM, ale taka sama, wielkość, takie same rozmieszczenie otworów, jednym słowem identyczna.

 

Wskaźnik na desce też wymieniłem.

przy starym wskaźniku to samo 105* i zero reakcji ze strony wiatraka, pomyślałem że moze ten czujni na deske padł i kupiłem razem z czujnikiem w chłodnicy. Oczywiście zmieniłem i jest nowy.

 

"Może kabel delikatnie się przytarł i łapie masę."

Masz na myśli ten kabel od czujnika w chłodnicy? Hmmm... sprawdzę to czy jest wszystko OK. Sproboje jeszcze podłączyć ten kabel "odwrotnie" jesli jest to mozliwe.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności