Skocz do zawartości

1.9 cdti ,150 KM - Przy zapalaniu trzęsie silnikiem.


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Koledzy ,od jakiegoś czasu kiedy zapalam vectre, dziwnie trzęsie silnikiem,

potem silnik pracuje super.

Czego to może być objaw.

Proszę o podzielenie się waszymi opiniami.

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22290-19-cdti-150-km-przy-zapalaniu-trz%C4%99sie-silnikiem/
Udostępnij na innych stronach

no nie, bez przesady

diesel to diesel - moze glosno chodzic jak traktor

ale to wszystko... mam ten silnik mialem i TDCi i TDI i w zadnym nie trzeslo na zimnym

mozesz miec pare rzeczy na raz albo jedna rzecz - dwumasa, poduszki, swiece, wtryski

napisz cos wiecej co sie dzieje podczas zapalania, podczas gaszenia, podczas gwaltownego przyspieszania i przy gwaltownej zmianie obciazenia silnika...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22290-19-cdti-150-km-przy-zapalaniu-trz%C4%99sie-silnikiem/#findComment-150816
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Cześć

Może od poczatku:

Samochód signum sport,rocznik 2004 ,150 KM ,147 000 km przebiegu kupiony w lutym w niemczech , sam przyjechałem.

Silnik rewelacja na autostradzie w niemczech do prędkości 140 km/h pali 5.6l

Cichy , tylko szum turbiny.

Ta sielanka skonczyła sie z chwilą oddania w czerwcu samochodu do AS. Opla w celu wymiany paska rozrządu.

 

Po tej wymianie samochód był głosniejszy ,dymił ,gorzej sie zbierał.

Reklamowałem ,ale panowie w ,,krawatach,, z serwisu opla wyśmiewali mnie ,aż

postawiłem na swoimm ,wkurzony maksymalnie, by sprawdzili rozrząd.Oczywiście z wielka łaską.

Teraz samochód inaczej pracuje , jak na początku po zakupie ,jest cichy przyspiesza , nie dymi ale oczywiście w opini ASO wszystko było jak najbardziej dobrze.

 

Problem jest w tym że, przy zapalaniu trochę szarpie silnikiem ,czy zimyn czy ciepły,kiedyś wystarczyło przekręcić lekko kluczyk i palił.Co może być nie tak ,ten objaw pojawił sie chyba po wymianie paska rozrządu i pozostał.

Na wolnych obrotach nic nie zgrzyta pracuje równo ,biegi wchodzą super,przyspiesza.

 

To co może budzić niepokój to przy wciskaniu sprzegła na biegu jałowym lekki szum w połowie ,w czasie jazdy niesłyszalny , co by wskazywalo na dwumase.

Jaka jest twoja opinia !

Dzięki za info.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22290-19-cdti-150-km-przy-zapalaniu-trz%C4%99sie-silnikiem/#findComment-150784
Udostępnij na innych stronach

Silnik rewelacja na autostradzie w niemczech do prędkości 140 km/h pali 5.6l

zebys nie byl zdziwiony ze te 140 to nawet nie 130 :shock:

opel jest znany z duzego zanizania wskazan...

inna sprawa ze chcialbym miec takie spalanie - ja mam 6.3 przy tej samej predkosci...

 

niech ktos powie czy mozliwe jest ze podczas wymiany paska mozna cos nabroic przy dwumasie? chyba sa gdzie indziej, co?

 

IMHO to sa 2 rozne sprawy, ale mozliwe ze zly kat zaplonu "przyspieszyl" objawy dwumasy. Czy mozliwe byloby zniwelowanie zlego kata zaplonu samym techem?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22290-19-cdti-150-km-przy-zapalaniu-trz%C4%99sie-silnikiem/#findComment-150783
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności