Skocz do zawartości

nie moze wejsc na obroty???


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam mam problem z calibra przelozylem silnik 2.0 16v na 2.0 8v i mam taki problem zapala na benzynie na wolnych hodzi idealnie lecz gdy chce dodać gazu silnik tak jak by się dusił zalewał aż mi prawie gasnie dodając bardzo powoli gazu uda się go wkręcić w obroty ale po chwili sie dusi :shock:? co mam z tym zrobic

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22364-nie-moze-wejsc-na-obroty/
Udostępnij na innych stronach

A czy masz ten sam regulator ciśnienia?

Nie masz.

A objaw wskazuje właśnie na lipne cisnienie.

 

A jeśli dalej mi powiesz, że z ciśnieniem jest dobrze(bez zmierzenia), to szukaj porady u kogoś innego.

 

EDIT

 

Jak szkoda ci 20zł na mierzenie, to choć podczas pracy silnika zagnij wąż przelewowy paliwa, - tak "zastąpisz" regulator i sprawdź wtedy jak się zachowa silnik.

Przy diagnozie muszę mieć kilka rzeczy "pewnych", a nie same xxxxxx

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22364-nie-moze-wejsc-na-obroty/#findComment-150307
Udostępnij na innych stronach

Wiązkę silnika też założyłeś od c20ne?

Też z calibry, czy z innego auta?

 

Jakieś błędy w kompie?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22364-nie-moze-wejsc-na-obroty/#findComment-150270
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

cała instalacja jest z 16v łacznie z komputerem bo jak załoze od 8v nie ma iskry

nie mam kabla zeby sprawdzic komputera

 

czy on moze nie wchodzic na obroty przez to ze przeplywomierz powietrza moze byc wadliwy :)?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22364-nie-moze-wejsc-na-obroty/#findComment-150151
Udostępnij na innych stronach

Znaczy, że wiązka i czujniki zostały od 16V, a tylko silnik zmieniłeś na 8V?

Możesz to wytłumaczyć?

Mój 8V chodził na kompie i wiązce z 16V, ale wszystkie czujniki były przełożone z 16V.

 

Jeszcze jedno.

Jakieś błędy w kompie?

Motronic 1.5 ma inny czujnik położenia przepustnicy, niż motronic 2.5, może tu leży problem.

A odczyt błędów by to wyjaśnił.

 

A najlepiej przełożyć również wiązkę i kompa z tego 8V, bo tak, to się pogubisz.

Na przykład ciekawi mnie co zrobiłeś w wtyczką od czujnika halla i stuku?

W 8V tego nie ma.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/22364-nie-moze-wejsc-na-obroty/#findComment-150121
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności