Gość Anonymous Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Jestem tu nowy i jak każdy mam problem z moja viki ,wiec na zimnym silniku odpala i wszystko jest oki trzyma obroty a tylko lekko sie nagrzeje i juz wszystko sie chrzani wariuje na obrotach nie trzyma rownych obrotow ale idzie oki egr zaslepiony,filtry wymienione , czujnik cieczy chlodzacej nowy bledow zadnych nie ma aha a tam gdzie wchodza do wtrysku te przewody od egr i jeszcze dwa inne nie wiem jak maja byc podlaczone sa 3. 1 byl od egr zaslepilem 2 jest od czujnika cisnienia bezwzglednego a 3 chybas od filtra weglowego ale nie jestem pewien. i jeszcze jeden problem to jak moja viki jest zimna to dosc dlugo pali mi sie komtrolka od oleju czy to moze byc uszkodzony czujnik cisnienia oleju ??pali sie jakies 10 sek.moim zdaniem za dlugo olej wymienilem na mineral bo juz przekroczylem 200 000.Jakbyscier mogli mi pomoc w jakis sposob z gory dziekuje silnik 1,8 C18NZ na jednopunktowym wtrysku.A i jeszcze jedno moze byc jakas przyczyna katalizator mam zamiar wymienic go na strumienice bo jest jakas taka przymulona przy przelaczaniu biegow, ale 190 km/h jeszcze leci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Co do wariowania obrotów na ciepłym to podejrzewałbym czujnik temperatury do ecu(jest zamontowany na termostacie z tyłu, żeby go wykręcić to najłatwiej odkręcić alternator z górnego mocowania. Co do kontrolki oleju to przed zmianą oleju też tak długo się świeciła? Ja stawiałbym na olej. Mineralny jest gęstszy i trzeba trochę więcej czasu zanim rozejdzie się po układzie. Jeśli przed zmianą oleju nic się nie działo to masz winowajce. Swoją drogą, jeśli nic się nie działo z silnikiem(nie brał oleju, nie pocił się nadmiernie) to nie było powodu do zmiany syntetyka/półsyntetyka na mineralny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-341484 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 przed wymiana oleju tez tak bylo dlatego myslalem ze juz olej najwyzszy czas wymienic a czujnik ecu jest wymieniony na nowy a obroty dalej faluja kurcze ja juz nie wiem co mam robic a moze byc wina pompki paliwa???moze jakies powietrze podaje ale dlaczego nie dzieje sie tak na zimnym silniku tylko wtedy jak sie rozgrzeje a sonda lambda ma cos do obrotow tylko juz probowalem odlaczylem wywalilo blad ale obroty dalej falowaly a jak wywale kata to mnoze cos pomoc ratujcie mechanicy juz tez rece rozkladaja   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-341477 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 A nie bierze ci lewego powietrza? Na zimnym paliwa leje trochę więcej i trzyma wyższe obroty, wiec nic mu nie jest, a jak się rozgrzeje to dawka się zmniejsza, a powietrze pozostaje bez większych zmian. Sprawdź rure od dolotu, ale w szczególności wąż od serwa(i ten zaworek) i szczelność pod wtryskiem. Może zaślepiłeś nie ten króciec co trzeba(usuwając egr).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-341409 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Posprawdzałem wszystkie weze, wszystkie uszczelki, a viki dalej kuleje . Ja juz nie wiem co jej jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-341058 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cursor Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 A sprawdzałeś kable zapłonowe? Palec i kopułkę? Świece? Może po prostu gubi zapłon. Spryskaj, na wieczór, kable wodą i odpal silnik. Sprawdź czy nie masz gdzieś przebicia. Jest bardzo prawdopodobne, że to kabel od cewki do kopułki jest już do wymiany(tak było u kumpla w c16nz), po wymianie tego kabla zaczął w miare normalnie chodzić. A może przeskoczył ci pasek o jeden ząbek? Sprawdź przy okazji naciąg paska. Wyciągnij wtryskiwacz i wymocz go w benzynie ekstrakcyjnej. Daj znać czy coś pomogło, jak nie to będziemy szukać dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-341051 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 Słuchaj mam pytanko, który pasek będzie dobry do mojej viki ten który ma więcej zebów(146 zebow, 20 mm), czyli z napinaczem. Czy też ten, co ma mniej zebow (111 zebow, 20mm) bez napinacza, jeszcze nie rozbierałem rozrzadu i nie wiem jaki kupic . Dopiero w nastepna sobote bede robil cis przy mojej viki, bo teraz zimno, a za tydzien jade do mojego domku na wsi, to tam mam garaz to sobie posiedze troszke. Jak zrobie to co mi poradziles odezwe sie czy pomoglo, dzieki za rady pozdro. używaj opcji "edytuj"-ja37   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-340970 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Słuchaj mam pytanko, który pasek będzie dobry do mojej viki ten który ma więcej zebów(146 zebow, 20 mm), czyli z napinaczem. Czy też ten, co ma mniej zebow (111 zebow, 20mm) bez napinacza, jeszcze nie rozbierałem rozrzadu i nie wiem jaki kupic . Dopiero w nastepna sobote bede robil cis przy mojej viki, bo teraz zimno, a za tydzien jade do mojego domku na wsi, to tam mam garaz to sobie posiedze troszke. Jak zrobie to co mi poradziles odezwe sie czy pomoglo, dzieki za rady pozdro. używaj opcji "edytuj"-ja37 Jesli chodzi o rozrząd to jak pojedziesz do sklepu kupic to oni ci powiedza tam jaki do Ciebie przychodzi bo np. tak jak u mnie c20ne nie ma napinacza , pasek napina pompa wodna. W sklepie sprawdza w katalogu i ci wszystko powiedzą, Proponuje kupic od razu paski klinowe. Wlasnie wyczytałem tez na forum ze to zalezy jaki rocznik A tu znalazłem wymiane rozrządu tylko ze 1.6 http://212.87.231.90/vu/dzialy/porady/rozrzad1.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-340625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 No ja też mam bez napinacza...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-340596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Ja też mam bez napinacza ... co więcej tez mam C18NZ tyle że w Kadecie Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2246-mam-problem-z-moja-viki/#findComment-340441 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.