Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 witam 3 tygodnie temu odebrałem z naprawy swoja viki. wymieniana była uszczelka pod głowicą. zdziwiło mnie, że niby to mój samochód, ale nie ten sam. z 90 KM to ja naprawde wyciagałem sporo. a teraz jest różnica spora, nie zbiera mi sie tak jak przed naprawą, nie wgniata już tak w siedzenie. teraz szwagier swoim dieslem toledo depta mi na złość po piętach, a wcześniej nie miał startu ze mną. tak myśle co sie stało z moja viki? podsunie ktoś mi jakąś idee?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22475-vectra-a-18-95-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 zmierz kompresję na początek i wszystko będzie wiadomo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22475-vectra-a-18-95-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-149166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 sprawdzic ustawienie rozrzadu tak jak wyzej kompresje silnika i czy wszystko jest podlaczone jak nalezy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22475-vectra-a-18-95-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-149157 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 no rozrządu to jeszcze nie sprawdzałem, mało czasu mam, ale jesli chodzi o podłączenie to jest wszystko ok, a kompresje ma w granicach 12,3 na każdym cylindrze. norma jeśli sie oriętuje jest od 8 do 15, z czego silnik prosto z fabryki miał nie więcej niż 14. a może założyli mi grubszą uszczelkę? napewno ma czasem napady, że jest mułowata i nierówno pracuje na jałowym biegu, ale tak to i było zanim dmuchnęła mi uszczelkę...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22475-vectra-a-18-95-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-148514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 wystarczy źle ustawiony rozrząd - 1-2 ząbki i auto ma takiego muła że pała boli najczęściej muł daje znać w zakresie 2500-4000obr/min   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22475-vectra-a-18-95-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-148504 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2009 faktycznie wina była nieco przestawionego rozrządu, i zapłon też   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22475-vectra-a-18-95-po-wymianie-uszczelki-pod-g%C5%82owic%C4%85/#findComment-146737 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.