Gość Anonymous Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Niestety po oddaniu auta do mechanika okazało się iż na 3 cylindrze zero kompresji potężna rysa na cylindrze Mechanik powiedział, że wchodzi w grę tylko wymiana silnika. Czy mogę przekładać tylko na taki sam, czy na 1,6XSZR też mogę, albo jeszcze coś innego?? Czy silniki od astry G pasują do F chodzi mi konkretnie o X16SZR?? Szkoda mi auto oddać na złom Może ktoś z kolegów może polecić gdzie można by kupić jakiś przyzwoity silnik, albo jakąś cenną radę da na co zwracać przy zakupie silnika. Myślałem nad czymś takim: KLIK1 KLIK2 Bardzo proszę o konkretną pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 dziendobry   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-149265 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam wszystkich. Trochę niegrzecznie z mojej strony bo się nie przywitałem i nie przedstawiłem. Ale to przez zdenerwowanie koniecznością wymiany silnika. Mam na imię Grzegorz jestem z Dąbrowy Górniczej i jak w opisie posiadam autko Opel astra F rocznik 1995 z silnikiem X16SZ zagazowana. Pozdrawiam wszystkich i proszę o pomoc w w/w temacie. Po lekturze tego forum dalej nie mam pewności czy silnik od astry G X16SZR będzie pasował. Mam zamiar wymienić sam silnik bez osprzętu, ale mam wątpliwości czy będą pasowały mocowania silnika, wszystkie konieczne czujniki kolektory z starego itd. Jeden z oferentów zaproponował mi silnik w cenie 1800 zł + 600 zł przekładka + 400 kompletny rozrząd dając 3 miesięczną gwarancję i obiecując że wie z czego jest ten silnik i jaki ma przebieg (około 90kkm). Co o tym sądzicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-149224 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 sam silnik jest ten sam osprzet i mocowania wkladasz od swojego i po sprawie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-149174 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Szanowni koledzy!!! Poradźcie. Znalazłem piękny silnik z astry G X16SZR bez osprzętu ale inaczej jest montowany napinacz paska wielorowkowego. U mnie jest w środku rozrządu, a tu jest na dole przy czujniku położenia wału korbowego. Jeżeli koledzy mogą pomóc i podpowiedzieć czy podejdzie do mojej asty będę BAAAArdzo wdzięczny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-148777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 jak chcesz naprawdę tanio to kup dół (blok+wał+korbowody+tłoki) z c16nz za 200-300zł masz to samo co do silnika z astry G: Gawlak ci już napisał sam silnik jest ten sam osprzet i mocowania wkladasz od swojego i po sprawie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-148771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 sam silnik jest ten sam osprzet i mocowania wkladasz od swojego i po sprawie Jeszcze jedno pytanko. A co z otworami w bloku? Bo są podobno gdzie inndziej? U mnie jest miska stalowa, a tu aluminiowa. Czy to stwarza jakiś dodatkowy problem?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-148621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 U mnie jest miska stalowa, a tu aluminiowa. Czy to stwarza jakiś dodatkowy problem? misa aluminiowa misa stalowa silnik ten sam - c20xe otwory w bloku silniki c20xe oraz c20ne jeden 16v a drugi 8v jak widać każde dziursko pasuje Bo są podobno gdzie inndziej? więc od początku do końca słuchaj tego kogoś po co zatem zadajesz pytania na forum jeśli nie jesteś pewien tego co ci na tym forum mówią? nie masz zaufania, to jedź do mechanika, zapłać kasę, niech zdiagnozuje, załatwi, powie, wymieni... nie będziesz musiał niczyjego autorytetu ani wiedzy podważać bo wiesz, podobno w silnikach 1,6 można przerobić diesla na benzynowego - z racji sporej kompresji będzie miał w okolicy 200kM... tylko nikt nic nie chce powiedzieć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-148615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Nie irytuj się Jestem bardzo wdzięczny za wasze wypowiedzi i nie chciałem niczyjego autorytetu podważać, jeżeli tak to ktoś odczuł to przepraszam. A moja wnikliwość wynika z tego, że nie mam możliwości już podjechać swoim autem i porównać bo stoi rozebrane. Silnik mogę kupić i brak możliwości zwrotu. A znalazłe naprawde w rewelacyjnym stanie z 2002 roku od astry G właśnie X16SZR za 1200zł. Z tąd moje "skomlenie". Pozdrawiam i dzięki: zaryzykuję i kupię ten silnik   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-148596 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Nie irytuj się nie irytuję się, tylko powiedziałbym "dziwnie" wygląda, jak porady udziela koleś w dojrzałym wieku (bo "szczyl" o Gawlaku powiedzieć się nie da), zasoby wiedzy ma spore, jest moderatorem (czyli z urzędu niejako ogarnia temat) a ty się sugerujesz pierdołą powiedzianą przez jakiegoś leszcza, któremu inaczej wygląda... dlatego dałem ci fotki - 2 różne silniki bo 8v i 16v nie jest to samo, inne oznaczenia, inaczej wygląda a jest to samo na tym forum nie wiem czy zauważyłeś, ale jest ekipa ludzi, którzy na pamięć znają wytwory GM i naprawdę można się oprzeć na tym, co piszą znalazłe naprawde w rewelacyjnym stanie z 2002 roku od astry G właśnie X16SZR za 1200zł szczerze do bólu: cena kosmos za 1200-1400zł to się kupuje komplet na swapa c20xe który jest 2,0 16v i ma 150kM a nie robi za odpychacz jak 71-konny x16szr jakieś 600-700 można dać za taki 1,6 ale więcej to uważam zbyt drogo jest a myślałeś, żeby kupić pordzewiałego starego opla np kadetta, astrę f, vectrę a ale ze zdrowym silnikiem 1,6? swapujesz silnik a pozostałość rozsprzedajesz na części i 3/4 wydanej kwoty wraca ci do kieszeni wydasz 2000-2500 na auto , wróci ci ze 2000, lepszy biznes niż wydatek 1200 na sam silnik, no ale co kto lubi jak to mówią Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22476-wymiana-silnika/#findComment-148590 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.