Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam. Czytam Wasze forum od ponad roku, a dopiero kilka tygodni wcześniej się zalogowałem. Mam poważny problem z moim signum 1.9 tdci 120 km. Największym problemem jest zapalający się pomarańczowy kluczyk z symbolem samochodu. Wtedy samochód po krótkim czasie traci moc i przyspiesza tylko do 2000 obrotów w żółwim tempie. Po wyłączeniu samochodu i ponownym odpaleniu auto albo jedzie dobrze i nic się nie pali, albo zapala się pomarańczowy silnik_check engine i następuje ponowna utrata mocy. Byłem w ASO, stwierdzili ,że to błąd przepustnicy i wystarczy ja tylko wyczyścić. została wyczyszczona i nic. Może było dobrze ok 1500 tys km. Drugim problemem jest cieknący płyn chłodniczy. Ucieka mi on zaraz przy chłodnicy pod taką czarną dużą kostką-patrząc na silnik z góry, po prawej stronie. a jeszcze do tego mam problem z mokrym dywanikiem po stronie pasażera,gdy tylko włączę klimatyzację. Obecnie jestem poza granicami kraju i szybko nie moge wrócić do Polski. Może uda mi się coś samemu zrobić. Pomóżcie, jeżeli tylko możecie Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 hej gdzie byles w warsztacie u opla? masz rachunek? to wracaj do nich ze przeczyscili i nic... znaczy ze to albo nie to albo cos zle zrobili - w obu przypadkach domagaj sie zwrotu pieniedzy... jaki blad im wyskoczyl? a moze sam bledy czytales? auto ma jakis blad i w zwiazku z tym przechodzi w tryb awaryjny - byloby nam latwiej wiedzac jaki to blad sprawdz czy to nie przeplywka, wszystko opisane na forum w skrocie odpinasz kabel od przeplywki jesli sie poprawi to raczej przeplywka rowniez moze byc problem z czujnikiem polozenia walka rozrzadu to typowe problemy w tych autach co do wycieku to pewnie trzeba uszczelnic (ale nie podejmuje sie radzic jak) co do mokrego dywanika i klimy - sprawdz czy masz drozny odplyw z parownika i czy chlodnica w wewnetrznym obiegu jest ok, od dawna masz auto? bylo bite? gdzie jestes w DE?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-149131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Po pierwsze dzięki za odpowiedź. Auto mam dwa miesiące i raczej walone nie było. Mieszkam w Geldern, to 40 km od Duisburga. A co do Aso, to byłem jeszcze w Polsce, bo po tym jak wyczyścili ta przepustnicę było dobrze, chociaż ona w Polsce zapaliła mi się tylko raz i pojechałem do Aso. Dopiero tutaj zaczęło się psuć. A gdy odczepie ten przewód od przepływki nic się ni?e dzieje. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-149125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 A gdy odczepie ten przewód od przepływki nic się ni?e dzieje.myślę że to znaczy że z nią jest coś nie tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-149106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Pisałem też z mechanikiem z Bochum i on też stawia na przepływkę. A orientujesz się może jaki jest koszt naprawy tego tutaj w Niemczech, bo pytałem tego mechanika, ale go już nie ma na necie-żona chyba... hehe! Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-149103 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 przeplywki sie nie naprawia tylko wymienia na nowa najlepiej oryginal a ten kosztuje sporo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-149102 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 wyżej kolega Andrzej pisał coś o odłączeniu przewodu od przepływki i w ten sposób można sprawdzić,czy to jest to. Możecie napisać coś więcej na ten temat. I w ogóle gdzie to jest?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-149096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2009 Witaj kolego, co do objawów to miałem podobny problem okazalo sie i tu uwaga nie uwierzysz "sparciała" mi gumka przewodów ciśnieniowych, (nie jestem niestety fachowcem wiec pozwole sobie na posługiwanie się laickim słownictwem). Drobna sprawa, wynik testu wskazywał na przepływomierz. podr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-131433 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ontrack Opublikowano 12 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2009 dzisiaj rozwiązałem swój problem, na 3, 4 biegu przy ponad 3 tys. obrotów wyskakiwał samochód z kluczem i samochód osiągał max. 2,5 tys. obrotów, czyściłem filtry, przepływomierz, komputer nic nie wykazał i okazało się że to pęknięta gumka na przewodach, chyba idących od turbo, u mnie są to białe przewody z przodu po prawej stronie silnika, szybka wymiana i czułem się jak by mi nitro wstawili   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-127565 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawlooo93 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam. Czytam Wasze forum od ponad roku, a dopiero kilka tygodni wcześniej się zalogowałem. Mam poważny problem z moim signum 1.9 tdci 120 km. Największym problemem jest zapalający się pomarańczowy kluczyk z symbolem samochodu. Wtedy samochód po krótkim czasie traci moc i przyspiesza tylko do 2000 obrotów w żółwim tempie. Po wyłączeniu samochodu i ponownym odpaleniu auto albo jedzie dobrze i nic się nie pali, albo zapala się pomarańczowy silnik_check engine i następuje ponowna utrata mocy. Byłem w ASO, stwierdzili ,że to błąd przepustnicy i wystarczy ja tylko wyczyścić. została wyczyszczona i nic. Może było dobrze ok 1500 tys km. Drugim problemem jest cieknący płyn chłodniczy. Ucieka mi on zaraz przy chłodnicy pod taką czarną dużą kostką-patrząc na silnik z góry, po prawej stronie. a jeszcze do tego mam problem z mokrym dywanikiem po stronie pasażera,gdy tylko włączę klimatyzację. Obecnie jestem poza granicami kraju i szybko nie moge wrócić do Polski. Może uda mi się coś samemu zrobić. Pomóżcie, jeżeli tylko możecie Pozdrawiam. Witam! Przyczyną takiego tracenia mocy może być kolektor ssący. A dokładnie powinien być tam taki czujnik odpowiedzialny za położenie przepustnicy. Można oszukać ten czujnik przynajmniej ja tak zrobiłem w 2.2DTI bo miałem ten sam problem.A jeżeli to nie jest to gdzieś musisz mieć dziurę w przewodach i nie ma ciśnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22495-pomara%C5%84czowa-kontrolka-samoch%C3%B3d-klucz-utrarta-mocy/#findComment-94231 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.