Gość golden2912 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 to ja od siebie dodam ze mialem to samo zadnego bialego dymu tylko uciekajac plyn chlodniczy (ten sam silnik mamy 1.4 16v)na 1000000% zmianiaj uszczelke pod glowica i planowanie glowicy jeszcze! mi pomoglo zero ubytkow plynu. przy okazji mozesz powiedziec mechanikowi zeby organoleptycznie sprawdzil szczelnosc. czyli przy otwartej glowicy leje srodek penetrujacy? na powierzchnie tlokow - sprawdza ile plynu ubylo a rozrzad to zalezy kiedy byl robiony jesli niedawno to nie ma potrzeby jesli dawno to zrob obowiazkowo te silniki sa dosc awaryjne wiec trzeba sie troszczyc o glowne serduszko xD ja robilem przy 110tys wiec przy 150tys tez bede robil pozdawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22627-prawda-czy-%C5%9Bciema/page/2/#findComment-146889 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.