Skocz do zawartości

Prawda czy ściema?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość golden2912

to ja od siebie dodam ze mialem to samo zadnego bialego dymu tylko uciekajac plyn chlodniczy (ten sam silnik mamy 1.4 16v)na 1000000% zmianiaj uszczelke pod glowica i planowanie glowicy jeszcze! mi pomoglo zero ubytkow plynu.

 

przy okazji mozesz powiedziec mechanikowi zeby organoleptycznie sprawdzil szczelnosc.

czyli przy otwartej glowicy leje srodek penetrujacy? na powierzchnie tlokow - sprawdza ile plynu ubylo

 

a rozrzad to zalezy kiedy byl robiony jesli niedawno to nie ma potrzeby jesli dawno to zrob obowiazkowo te silniki sa dosc awaryjne wiec trzeba sie troszczyc o glowne serduszko xD

ja robilem przy 110tys wiec przy 150tys tez bede robil :mrgreen:

 

pozdawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności