Skocz do zawartości

Domykanie szyb AstraF93r


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...

Programujesz szyby. Czyli w górę i jak zamknięta to naciskasz przycisk w górę, aż kliknie silniczek. Tak 3 razy powtarzasz. Będziesz miał domykanie. Swoją drogą to wywaliłeś kasę w błoto. W większości silników el. szyb w Astrze jest domykanie po podaniu stałej masy na pin nr 6 silniczka. A masę bierzesz z centralnego zamka. Po zamknięciu auta na jednym przewodzie pojawia się stała masa. Wystarczy podpiąć się pod niego i po sprawie. Efekt taki, że zamykasz auto i szyby same do góry jadą.

Odświeżam żeby nie zakładać kolejnego tematu o domykaniu szyb i żeby się czegoś nauczyć.

Czy dobrze zrozumiałem Twojego posta? Żeby zrobić automatyczne domykanie szyb (mam na myśli sterowanie z pilota) wystarczy podpiąć odpowiednie przewody przy silnikach sterujących szybami? Jeśli dobrze zrozumiałem, to po co koledzy tworzyli specjalne płytki i "wpinali" je do modułów komfortu (czy jak im tam). Podejrzewam że coś źle zrozumiałem (w elektryce jestem tępy jak młot kowalski) i grzecznie proszę o sprostowanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelastra

cześć

 

ja mam astre f z oryginalnym centralnym zamkiem i szybami elektrycznymi,silniczki szyb wyposażone w sterownik,czyli układ sterujący np jak dłużej przytrzymasz szybę to sama jedzie do góry,

 

w silniczku szyb masz wolny pin nr 6,tzn wolne miejsce,musisz jakiś pin z 20 cm kablem dorobić,potem szukasz w wiązce centralnego zamka w drzwiach kabla brązowo czerwonego i ten kabelek z pinu nr 6 w silniczku szyb lutujesz do tego brązowo czerwonego,tego brązowo czerwonego nie przecinasz,tylko kawałek izolacji ściągasz i wlutowujesz się w niego i z druga strona to samo robisz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelastra a czy przypadkiem sposób który opisujesz to nie ten który jest przez dużo osób opisywany jako zły ze względu na upłynność prądu itp.? Na tym forum i na jeszcze bodajże którymś forum Vectry ostrzegają przed mostkowaniem jakiś przewodów ze względu na późniejsze problemy z elektryką, rozładowanie akumulatora itp. Chyba jednak zdecyduję się na sposób z modyfikacją modułu "Komfortu" którą tutaj podpowiada andrzej_m55.

Ale mimo wszystko dziękuję bardzo za wyjaśnienia i instrukcję wykonania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelastra

pawelastra a czy przypadkiem sposób który opisujesz to nie ten który jest przez dużo osób opisywany jako zły ze względu na upłynność prądu itp.? Na tym forum i na jeszcze bodajże którymś forum Vectry ostrzegają przed mostkowaniem jakiś przewodów ze względu na późniejsze problemy z elektryką, rozładowanie akumulatora itp. Chyba jednak zdecyduję się na sposób z modyfikacją modułu "Komfortu" którą tutaj podpowiada andrzej_m55.

Ale mimo wszystko dziękuję bardzo za wyjaśnienia i instrukcję wykonania.

 

powiem tak,cały czas zamykam samochód za pomocą alarmu co zamyka centralny zamek,akumulator,jedynie co w zimie przy -20C jest slaby,ale żeby prąd pobierał to nie zauważyłem,domykanie mam u siebie zrobione tak jak jest opisałem na gorze,jedyny problem jaki mnie spotyka to to ze jak np przyjadę samochodem do domu wysiądę i zamknę samochód z alarmu to za każdym razem się nie chce zamknąć centralny zamek,tylko sam alarm się włączy,ale wystarczy ze samochód postoi ok minuty i już wszystko wraca do normy,ale jak zamknę z kluczyka to alarm oczywiście nie włączy się,bo pilota nie naciskam ,ale domykanie działa i samochód się zamknie

były także astry,co miały oryginalnie domykanie szyby,kolor kabla oryginalnego to brązowo czarny i sterowanie było za pomocą kluczyka,jak dłużej się przytrzymało kluczyk w drzwiach kierwcy,to się szyby zamykały,ja podejrzewam ze u mnie problem może być z alarmem,albo któryś z 4 silniczków szyb blokuje ,najlepiej jest chyba kupić alarm,co ma wyjście na domykanie szyb,mój niestety tego nie posiada i podłączyłem się właśnie pod ten brązowo czerwony,a co do przerabiania sterownika to nie widziałem żeby ktoś do astry f coś przerabiał w sterowniku centralnego zamka pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie jest fabryczny moduł komfortu odpowiedzialny za domykanie szyb z kluczyka (dłuższe przytrzymanie przekręconego powoduje zamknięcie wszystkich szyb), alarmu wcale nie mam. Więc tak jak wcześniej wspominałem zdecyduję się na przeróbkę którą sugeruje andrzej_m55.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawelastra

U mnie właśnie jest fabryczny moduł komfortu odpowiedzialny za domykanie szyb z kluczyka (dłuższe przytrzymanie przekręconego powoduje zamknięcie wszystkich szyb), alarmu wcale nie mam. Więc tak jak wcześniej wspominałem zdecyduję się na przeróbkę którą sugeruje andrzej_m55.

no to powodzenia

 

ozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności