Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Witam wszystkich Formowiczów jest to mój pierwszy post na forum Od paru tygodni jestem szczęśliwym posiadaczem Zafiry A z 2005r z silnikiem 2,2 DTI Lecz mam problem ponieważ gdy wchodzę w okolice 3000 obrotów złącza się kontrolka serwisu i wyłącza turbinę. Po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu gaśnie kontrolka znów działa turbo. Dodam że na podpiętym komputerze wyskakuje że jest za duże ciśnienie na turbinie. Dodam jeszcze że wyszło że jest uszkodzony zaworek jakiś odpowietrzający czy coś bo miał zwarcie i elektryk akurat nie miał z DTI i dał jakiś z innego ale podobno wo gulę to nie wpływa na nic i można jeździć bez tego? Mechanik powiedział że możliwe że jest turbo do czyszczenia a może sie okazać że do regeneracji? Czy może to być ten powód? Czy nie ma sensu dawać do czyszczenia turbiny (zażyczył sobie 300zł) I czy można samemu jakoś przeczyścić tą turbinę czy potrzeba specjalisty? Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22981-zapala-si%C4%99-kontorlka-przy-3000obrot%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Miałem taki problem z astrą 2.0 DTI. Przyczyn może byc wiele. U mnie okazał się uszkodzony przepływomierz. Podmień go od kogoś kto ma taki sam silnik i zobaczysz czy jest poprawa, jak nie to daj znać na adres pawelsza@op.pl to powiem ci co dalej i jak sprawdzać. U mnie po podłączeniu do kompa błędy były z czujnikiem ciśnienia doładowania i przepływką ale to tylko przepływka. A tak na początek to miałem problem z recyrkulacją spalin.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22981-zapala-si%C4%99-kontorlka-przy-3000obrot%C3%B3w/#findComment-145368 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Witam, miedzy czasie gdy nie odpisywałem wymieniłem wszystkie 3 elektro zaworki 1 przy akumatorze 1 ten z turbo i 1 ten który miał zwarcie. I problem nadal wynastępnuje I moje pytania są następujące ponieważ nadal przy 3000 obrotów wyłancza turbine. Czy musze teraz po ich wymianie jechać do elektryka i podpiąc pod komputer i skasować mu jakieś błedy albo coś? czy nie jest to konieczne? Czy możliwe jest że na komputerze jest jakas blokada która przy 3000 obrótów automatycznie wyłanacza turbine? I jakie są jeszcze możliwe usterki że wyłanacza tą turbinę? Pozdrawiam [ Dodano: Wto Lis 17, 2009 12:09 ] I dalej mam taki sam problem kupiłem nowy ale używany EGR i przez jakiś ktrótki czas było wszytsko dobrze nie wywalało turbo ani nic. Po jakimś czasie zaczeło wybijać niekoniecznie przy ponad 3000tyś obrotów Pojechałem do mechanika diagnoza z komputera za duże doładowanie hmm I jaki może być tego powód? co sprawdzić co zrobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22981-zapala-si%C4%99-kontorlka-przy-3000obrot%C3%B3w/#findComment-143212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 odswiezam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22981-zapala-si%C4%99-kontorlka-przy-3000obrot%C3%B3w/#findComment-126235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Mialem podobny problem. Mechanik nie powiedzial ci co wymienic? Ja jak mialem za duze doladowanie to wymienilem zaworek taki maly nad zaworem sterujacym turbina, ten za filtrem powietrza. a ten do wymiany jest nad nim taki maly, on sie zacina po 3000 i dlatego wywala blad. W pozniejszym terminie mialem tez problem z EGR.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22981-zapala-si%C4%99-kontorlka-przy-3000obrot%C3%B3w/#findComment-126188 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Witam! Miałem podobny problem. Koledzy z forum doradzili mi abym sprawdził zawór turbiny. Jeśli jest walniety to trzeba go wymienić. Najłatwiej sprawdzić go po przez obejście go. Połącz na sztywno wężyki na wejściu i wyjściu ztego zaworka. Ja tak zrobiłem i moja Zafcia chodziła jak złoto. Zamówiłem zawór na Allegro (za ok.125,00zł), wymieniłem i jest ok! Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22981-zapala-si%C4%99-kontorlka-przy-3000obrot%C3%B3w/#findComment-126164 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.