Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Witam, mam taki problem jak w temacie, otóż silnik pali tylko na 3 cylindry, pierwszy (od lewej) nie pali, iskra jest, swiece nowe, próbowałem zamienić kable ale dalej to samo. W trzech pozostałych jest cisnienie a tym pierwszym 0. Co może być przyczyną i jak temu zaradzić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 W trzech pozostałych jest cisnienie a tym pierwszym 0. Co może być przyczyną logika: brak kompresji sam sobie odpowiedziałeś na pytanie co dokładnie to sie nie dowiesz póki góry nie zwalisz może pierścienie, może zawór/zawory głowicy...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-143777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Ile taka przyjemność może kosztować zakładając najgorsze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-143773 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 fantazja mechaników nie zna granic znam przypadek, że koleś miał wywalona korbę bokiem, czyli dół silnika do wymiany, a skroili go na 2400zł cały kompletny silnik z osprzętem da się kupić za 1500 w twoim wypadku bez rozebrania góry nie da sie powiedzieć zakładając że dół do wymiany to jakieś 300-400zł + robocizna zakładając że głowica nie żyje, to 200-250zł + robocizna zakładając wymianę całego silnika bez osprzętu to 600-800zł + robocizna   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-143771 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Cholera, nie brzmi to dobrze, zastanawiam się bo sumie silnik chyba tak zupełnie nie padł skoro działa i da się jechać, nie gotuje się płyn chłodniczy, nie leje się olej więc łudzę się że to nie tak poważne... No nic, muszę odprowadzić go do mechanika, tylko teraz pytanie czy za bardzo mnie nie naciągnie, bo generalnie nie mam o tym większego pojęcia i będę zmuszony mu zaufać :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-143766 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 widzisz... jakbyś przynajmniej profil uzupełnił i byłoby wiadomo skąd jesteś, to może ktoś mieszkający po blisku by ci podpowiedział po obejrzeniu silnika   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-143760 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Kolego juz Ci pisze jak to wyglada gdyz mialem ten sam problemik.... Nie masz co sam kombinowac bo i tak nic nie wymyslisz. Rozlecial Ci sie silnik tzn najprawdopodobniej cos z pierscieniami. Mozesz kupic drugi silnik ale tej opcji nie polecam bo ten kupiony moze byc taki sam. Chyba ze masz jakis pewny dostep do sprawdzonego silnika. Ja zrobilem generalke tzn wymienilerm wszystko co mialo jakas wade lub jego wyglad odbiegal od orginalow. Kosztowalo mnie to jakies 2,500pln mam wymienione panewki tloki pierscienie lozyska wyczyszczony caly silnik w srodku, nowe czujniki i plyny. caly silnik jest uszczelniony tak jak powinien byc czyli nie ubywa mi plynow z silnika i nigdzie nic nie kapie. Potem doszlo mi wymienic wtryskiwacz bo padl i zrobilem generalke skrzyni f13 doszlo jakies niecale 1,000 pln i mam roczna gwarancje. Auto nie muli ma kopa pali zawsze chyba ze sie benzyna skonczy heheh... ale po miesiacu stania odpalila za pierwszym. moge tylko dodac ze po generalce silnika wiesz co masz a jak kupisz inny to raczej pozbadz sie auta bo nigdy nic nie wiadomo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-88425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daro Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Kolego juz Ci pisze jak to wyglada gdyz mialem ten sam problemik.... Arek78lodz, problem jaki miał Blahasz, na pewno jest już rozwiązany,ponieważ było to w sierpniu zeszłego roku.Zwracaj uwagę na daty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23187-astra-14-8v-pali-na-3-cylindry/#findComment-88413 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.