Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Nie mialem do tej pory zadnych problemow z silnikiem ale ostatnio stracil zupelnie moc (2.0 82KM) Przyspiesza tak slabo ze nie da sie wyprzedzac,V-max=120 (z duzym trudem).Tragedia. Jeszcze jeden ciekawy objaw: bardzo malo spala, na czworce przy gazie wcisnietym do oporu komp pokazuje: 8L/100 niezaleznie od predkosci, na piatce gaz do oporu a nigdy nie wychodzi z 6,7l/100km Czy to moze byc zawor turbiny jak u kolegi nizej? Czy fakt ze auto jest tuz po wymianie filtrow (3) i oleju moze miec jakies znaczenie? I jeszcze jedno, EGR mial jakis czas temu blad ale przestal go wyrzucac po skasowaniu. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23245-atra-20-di-silnik-stracil-moc/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Wyczysc elektrozaworek przy turbinie lub go zamien a najlepiej przeczysc wszystkie i wtedy sie przejedz. jak to nic nie pomoze to podłączyc pod kompa i wtedy sie zobaczy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23245-atra-20-di-silnik-stracil-moc/#findComment-142805 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2009 Przeropowac, przeczyscic pozamieniac na probe. Mozna tez sprawdzic miernikiem lub podlaczyc odpowiednie piny pod zasilacz 12V i powinien reagowac elektrozaworek( znaczy sie otwierac). Tka samo sie sprawdza EGRy elektrycznie sterowane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23245-atra-20-di-silnik-stracil-moc/#findComment-142767 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Witam Mialem podobny problem wiec pojechalem do mechanika ktory zajmuje sie tylko autkami z silnikie diesla i po podpieciu do komputera okazalo sie iz pompa wtryskowa jest do remontu Ale gosc zastosowal pewien plyn do czyszczenia pompy i udalo sie naprawic usterke koszt naprawy ok 500zl i od tego czasu przejechalem 25 tys.km Mechanik zalecil mi wymiane wkladu filtra paliwa co 10 tys.km oraz 100ml Mixolu na pelny bak paliwa(paliwo w naszym kraju jest zbyt suche)poprawia wlasciwosci smarne pompy wtryskowej To tyle i powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23245-atra-20-di-silnik-stracil-moc/#findComment-142457 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Ale gosc zastosowal pewien plyn do czyszczenia pompy i udalo sie naprawic usterke koszt naprawy ok 500zl i od tego czasu przejechalem 25 tys.km Mechanik zalecil mi wymiane wkladu filtra paliwa co 10 tys.km oraz 100ml Mixolu na pelny bak paliwa(paliwo w naszym kraju jest zbyt suche)poprawia wlasciwosci smarne pompy wtryskowej To tyle i powodzenia. Ale kit wcisnął ten mechs ze az smiac sie chce. Pompe sprawdzil podpinajac sie pod kompa do tego "specjalnym plynem" naprawil pompe( nie jest to mozliwe). Paliwo w naszym kraju to rozne bywa i zalezy gdzie miaszkasz ale w mojej okolicy wystarczy tankowac na dobrych( czytaj markowych stacjach) i jest git. Paliwa niemiewaja w swoim skladize wielkich roznic w stosunku do paliw w innych krajach. W niemcowni czy np w Holandii gdzi ebylem tez staly astry 2.0 DTL z padnieta pompa wtryskową. W pompach pada albo elektronika i tu VP44 ma niestety skopane i sie psuje dosc czesto albo czesc mechaniczna. Czesc mechaniczna pada ( i tu trzeba bylo conieco znac sie na budowach pomp wtryskowych) z powodu wystepowania wody w paliwie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23245-atra-20-di-silnik-stracil-moc/#findComment-142451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.