Skocz do zawartości

czy reduktor do wymiany?


Rekomendowane odpowiedzi

witam proszę o pomoc ,radę co zrobić a mianowicie w moim oplu gdy jeżdżę gazie a właściwie kaleczę bo to nie można nazwać jazdą spadają obroty tak że auto gaśnie lub gdy daje na luz lub przy zmianie biegów auto natychmiast gaśnie co jest grane. ? reduktor tomasetto 100hp , filterek gazu wymieniony tydzień temu, .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

witam

kolego nie wiemy jaki masz silnik( w profilu brak) jakiej generacji jest instalacja LPG

jak pracuje na benzynie

częstym powodem są przewody WN. ( przebicie )

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141337
Udostępnij na innych stronach

witam myślałem że odpisałem ale widzę że nie. silnik mam 1.6 monowtrysk instalacja zwykła II generacji ,właśnie silnik na benzynie pracuje nierówno skaczą mu obroty prawdopodobnie to krokowiec ale nie jestem pewien no i wskazuje mi na blacie nie wyższą temperaturę jak 45-47 stopni a to połowa z prawidłowej prawda? z temperaturą to albo termostat , albo nie wiem co może tylko czujnik który podaje informacje na licznik. niczego nie jestem pewien więc pomóżcie. pozdrawiam

 

[ Dodano: Nie Wrz 13, 2009 16:50 ]

aha jeszce jedno o jakie przewody ci chodzi andrzej bo jeśli zapłonowe to mam wymienione na nowe pół roku temu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141090
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

wskazuje mi na blacie nie wyższą temperaturę jak 45-47 stopni

sprawdź jak nagrzewa się chłodnica ( czy jest cała ciepła)

jeśli nasz instalację II generacji to masz krokowy na wężu, wyczyść go

ale śruby nie masz obok krokowego??? bo często tak było robione

po sprawdzaj też wężyki podciśnieniowe bo może któryś jest pęknięty

jeśli uporasz się z chłodzeniem silnika to może spróbuj podmienić czujnik temperatury

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141081
Udostępnij na innych stronach

krokowy miałem niby czyszczony zostawiłem u mechanika auto i mówił że wyczyścił i myśle że to zrobił ale powiedzaił że to raczej nic nie da bo silniczek jest bardzo stary i pasowałoby go już wymienić i rzeczywiście nic nie dało jutro posprawdzam węże . chłodnica mi się nagrzewa jak sprawdzałem ale jutro zrobię to jeszcze raz dla pewności i węże też posprawdzam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141069
Udostępnij na innych stronach

40-45*C, to ci wskaźnik nie pokaże, nawet się nie ruszy.

Przerób dolot, żeby zasysał nie z przodu.

Mazut z parownika spuść.

Poczytaj o regulacji, sam dasz radę to robić:

http://rapidshare.com/files/7252558/Regulacja_LPG.doc

 

Może warto kompresję zmierzyć?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141014
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem jak mi nie pokaże wskaźnik, mazut spuściłem tzn . rozgrzałem silnik odkręciłem śrubę spustową wyciągnołem ją i nic nie poleciał czyli chyba nie było żadnych zanieczyszczeń. regulacje niby mam bo wymieniałem filterek ostatnio i mi regulowali, a z dolotem to jak go niby przerobić ? jest jeszcze inna sprawa zauważyłem że jak stoję w miejscu i silnik jest zapalony to wskazówka pokazuje mi normalnie ok 90 stopni czy nawet 90 i się załącza wiatrak , więc dochodzę do wniosku że może rzeczywiście ten dolot jest temu winien tylko jak go przerobić?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140660
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

boss pdk, jak byś nie wiedział to jest taka funkcja "szukaj" oto jeden z tematów inne sam poszukaj

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=13463&highlight=dolot+powietrza

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140642
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniałeś czasem zegarów?

Wygląda mi na to, że masz złe zegary - były 2 rodzaje wskaźników temperatury.

Albo pada ci czujnik na zegary.

Wiatrak załącza się w 102*C, tobie pokazuje 90 - za mało.

Mazut spuszczałeś na goracym?

Już tyle razy wstawiałem przykładową fotę dolotu astry, że możesz poszukać w dziale LPG ;)

nie rozumiem jak mi nie pokaże wskaźnik

Myslisz, że on zaczyna pokazywać od jakiej temperatury?

Od 0?

Po podziałkach mniej więcej można policzyć, mój rusza, jak jest około 80*

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140640
Udostępnij na innych stronach

mazut spuszczałem na gorącym. a wiem że mi trzyma na ok 45 stopniach bo potem jest 90 napisane a to jest w połowie. więc coś jest nie tak na pewno . nie wiem czy były zmieniane zegary bo auto mam rok , kupiłem na giełdzie , muszę obczaić w innych astrach czy maja takie same zegary ale raczej tak .

 

[ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 13:00 ]

raczej pada czujnik . ;) ja nie jestem aż tak w tych sprawach obcykany żeby samemu zrobić dolot. zegarów ja nie zmieniałem wydaje mi się że są fabryczne pierwsza cyfra na nim to 90 a mi wskazówka trzyma ciągle mniej więcej na połowie .

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140528
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności