Gość boss pdk Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 witam proszę o pomoc ,radę co zrobić a mianowicie w moim oplu gdy jeżdżę gazie a właściwie kaleczę bo to nie można nazwać jazdą spadają obroty tak że auto gaśnie lub gdy daje na luz lub przy zmianie biegów auto natychmiast gaśnie co jest grane. ? reduktor tomasetto 100hp , filterek gazu wymieniony tydzień temu, .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 11 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2009 witam kolego nie wiemy jaki masz silnik( w profilu brak) jakiej generacji jest instalacja LPG jak pracuje na benzynie częstym powodem są przewody WN. ( przebicie )   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141337 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boss pdk Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 witam myślałem że odpisałem ale widzę że nie. silnik mam 1.6 monowtrysk instalacja zwykła II generacji ,właśnie silnik na benzynie pracuje nierówno skaczą mu obroty prawdopodobnie to krokowiec ale nie jestem pewien no i wskazuje mi na blacie nie wyższą temperaturę jak 45-47 stopni a to połowa z prawidłowej prawda? z temperaturą to albo termostat , albo nie wiem co może tylko czujnik który podaje informacje na licznik. niczego nie jestem pewien więc pomóżcie. pozdrawiam [ Dodano: Nie Wrz 13, 2009 16:50 ] aha jeszce jedno o jakie przewody ci chodzi andrzej bo jeśli zapłonowe to mam wymienione na nowe pół roku temu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141090 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 wskazuje mi na blacie nie wyższą temperaturę jak 45-47 stopni sprawdź jak nagrzewa się chłodnica ( czy jest cała ciepła) jeśli nasz instalację II generacji to masz krokowy na wężu, wyczyść go ale śruby nie masz obok krokowego??? bo często tak było robione po sprawdzaj też wężyki podciśnieniowe bo może któryś jest pęknięty jeśli uporasz się z chłodzeniem silnika to może spróbuj podmienić czujnik temperatury   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boss pdk Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 krokowy miałem niby czyszczony zostawiłem u mechanika auto i mówił że wyczyścił i myśle że to zrobił ale powiedzaił że to raczej nic nie da bo silniczek jest bardzo stary i pasowałoby go już wymienić i rzeczywiście nic nie dało jutro posprawdzam węże . chłodnica mi się nagrzewa jak sprawdzałem ale jutro zrobię to jeszcze raz dla pewności i węże też posprawdzam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 13 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2009 40-45*C, to ci wskaźnik nie pokaże, nawet się nie ruszy. Przerób dolot, żeby zasysał nie z przodu. Mazut z parownika spuść. Poczytaj o regulacji, sam dasz radę to robić: http://rapidshare.com/files/7252558/Regulacja_LPG.doc Może warto kompresję zmierzyć?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-141014 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boss pdk Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 nie rozumiem jak mi nie pokaże wskaźnik, mazut spuściłem tzn . rozgrzałem silnik odkręciłem śrubę spustową wyciągnołem ją i nic nie poleciał czyli chyba nie było żadnych zanieczyszczeń. regulacje niby mam bo wymieniałem filterek ostatnio i mi regulowali, a z dolotem to jak go niby przerobić ? jest jeszcze inna sprawa zauważyłem że jak stoję w miejscu i silnik jest zapalony to wskazówka pokazuje mi normalnie ok 90 stopni czy nawet 90 i się załącza wiatrak , więc dochodzę do wniosku że może rzeczywiście ten dolot jest temu winien tylko jak go przerobić?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140660 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 boss pdk, jak byś nie wiedział to jest taka funkcja "szukaj" oto jeden z tematów inne sam poszukaj http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=13463&highlight=dolot+powietrza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140642 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 15 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2009 Nie zmieniałeś czasem zegarów? Wygląda mi na to, że masz złe zegary - były 2 rodzaje wskaźników temperatury. Albo pada ci czujnik na zegary. Wiatrak załącza się w 102*C, tobie pokazuje 90 - za mało. Mazut spuszczałeś na goracym? Już tyle razy wstawiałem przykładową fotę dolotu astry, że możesz poszukać w dziale LPG nie rozumiem jak mi nie pokaże wskaźnikMyslisz, że on zaczyna pokazywać od jakiej temperatury?Od 0? Po podziałkach mniej więcej można policzyć, mój rusza, jak jest około 80*   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140640 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boss pdk Opublikowano 16 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2009 mazut spuszczałem na gorącym. a wiem że mi trzyma na ok 45 stopniach bo potem jest 90 napisane a to jest w połowie. więc coś jest nie tak na pewno . nie wiem czy były zmieniane zegary bo auto mam rok , kupiłem na giełdzie , muszę obczaić w innych astrach czy maja takie same zegary ale raczej tak . [ Dodano: Sro Wrz 16, 2009 13:00 ] raczej pada czujnik . ja nie jestem aż tak w tych sprawach obcykany żeby samemu zrobić dolot. zegarów ja nie zmieniałem wydaje mi się że są fabryczne pierwsza cyfra na nim to 90 a mi wskazówka trzyma ciągle mniej więcej na połowie . Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23473-czy-reduktor-do-wymiany/#findComment-140528 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.