Gość plastik78 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 bo to jest bi-ksenon a h7 to jest jakby dodatkowe drogowe co ciekawsze gdybyś wyjął żarówkę h7 to w tej lampie włączy się drogowe w bi-ksenonie i po krótkiej chwili zgaśnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 dlaczego wszędzie te reflektory są określane jako bi-xenon, a wczoraj zauważyłem że do świateł drogowych jest osobna żarówka? i raczej nie ksenonowa..Ksenon po przełączeniu na światła długie gaśnie. Bi-ksenon świeci się razem z żarówką na długich światłach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ahir Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 a nie ma samochodów które fabrycznie mają żarniki ksenonowe do świateł drogowych i świateł mijania?? jeżeli są jakim mianem się określa wtedy taki reflektor? [ Dodano: Sro Mar 03, 2010 23:17 ] i wszystko jasne.. znalazłem coś takiego: "Biksenon od zwykłego ksenonu różni się dodatkowo światłem długim również realizowanym na bazie ksenonu. Biksenon przeważnie realizowany jest na bazie przesuwnego palnika ksenonowego lub przesuwnej przysłony palnika. W przypadku przeróbek zestawami HID biksenon jest prosty do zrealizowania przy oświetleniu typu H4, H13, HB5. Pozostałe typy oświetlenia pozwalają na łatwe przerobienie na ksenon, natomiast biksenon wymaga zmiany/przeróbki lampy. Zdecydowanie odradza się realizowania długich świateł na bazie osobnego palnika xenonowego z dwóch powodów: - ksenon po włączeniu rozpala się pare sekund i świeci nieefektywnie przez pierwsze chwile. Długie bardzo często włączamy na chwilę w celu szybkiego doświetlenia drogi i tu oddzielny palnik ksenon się nie sprawdzi. - ksenon jest wrażliwy na mruganie / częste odpalanie, czyli montaż go jako osobnego palnika dla długich nie wpłynie korzystnie na jego żywotność."   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 a nie ma samochodów które fabrycznie mają żarniki ksenonowe do świateł drogowych i świateł mijania?? jeżeli są jakim mianem się określa wtedy taki reflektor? Mam zestaw fabrycznych świateł bi-ksenonowych.Sa to bi-ksenony skrętne plus doświetlanie zakrętów.Zarowka na swiatla mijania jest to lampa wyladowcza D2S,na dlugie jest H1,na doswietlanie zakretow tez jest H7.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ahir Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 najważniejsze z tego wszystkiego jest jednak to, że o tym, że lampa jest bi-xeonowa decyduje przesłona która zmienia strumień światła z żarówki D2S z "krótkiego" na "długi" faktycznie dzisiaj na ścianie wieczorem sprawdzałem, H7 jest dodatkowo.. i chyba "świeci na boki"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość plastik78 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 ahir przecież to już pisałem, przy bi-ksenonie przy zmianie świateł krótkie długie słychać stuk trzaśnięcie .A czy h7 zapala się przy doświetleniu z afl to nie jestem pewien przecież oślepiała by innych kierowców moim zdaniem jest to dodatkowe drogowe przynajmniej w astrze h   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbyszek670 Opublikowano 5 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2010 .A czy h7 zapala się przy doświetleniu z afl to nie jestem pewien przecież oślepiała by innych kierowców moim zdaniem jest to dodatkowe drogowe przynajmniej w astrze hŻarówka H7 na doświetlanie zakrętów zapala się poniżej 40 km/h.Po drugie zapala się jak się włączy kierunkowskaz albo skręci kierownica około 90*.Po trzecie bi-ksenony skrętne z systemem AFL skręcają się z ruchem kierownicy około 15* w obu kierunkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość faflusniak Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 Witajcie. Wyglądać będzie dziwnie, ale..... Sprawa wyglada nastepująco. Mam AH po dzwonie, kupilem ze zwyklymi ahl, w autp wyszlo w afl. Dowiedzialem sie po moim dzwonie. Lampy wymienilem, ale moduly po 300pln..... Dzis wpakowalem land rover, koncowka 70, reszta numeru ten sam. Czekaja mnie jeszcze testy drogowe, ale przez op-com działa. Jedyne co, to mam błąd b1455-00 , brak opisu. Nie wiem czy to wina modulow czy elektryki (dorabiana kostka z 8 pinowej). Dam znac. Auto z19dt, model 2006 produkcja 2005 Afl astra h modul zamiennik Astra h modul skretu zamiennik Tagi dla wujka google   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.