ArKos Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ja sie tylko odnioslem do aut starszych produkcyjnie i ich odpornosci na zgniecenia,ogolnie ich wytrzymalosc...ziom... nie porównuj technologii sprzed dziesięciu czy więcej lat z obecną... wszyscy wiemy jakie blachy ma opelno jakie?uważasz, że obecnie produkowany np chevrolet spark ma lepsiejsze? no to życze szczęścia w aucie zrobionym z blachy na puszki konserwowe... daj już spokój opel nie ma złych blach ani pod względem grubości ani pod względem wytrzymałości problemem opla (na szczęście już zażegnanym) jest powielony w kilku modelach błąd projektowy polegający na niewłaściwym wyprofilowaniu tylnych błotników i końcówek progów stąd częsty widok zapryszczonych tylnych błotników i progów w kropki opel ma taką bolączkę, inne auta mają inne jest takie powiedzenie: wszędzie dobrze gdzie nas nie ma...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-111052 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Kolego ArKos dalsza polemika z Toba jest bez sensu bo ty ciagle o jakis starych i nowych technologiach i porownaniach z kosmosu...jajko, kura, zaba itp... Ja calkiem nie o tym... moze sie nie rozumiemy, napisalem co ja o tym mysle i nie nazucaj swojego zdania. Poprosty sie wypowiedz co ty myslisz a nie bawisz sie w tego czyja jest racja... Bez sensu to jest... Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-111049 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 wszyscy wiemy jakie blachy ma opel dobra Mistrzu, to teraz gadoj czym się różnią blachy opla od blach merca czy forda czy innego poloneza. Zrozumialem Twoj "wyklad" o jajkach i byc moze wlasnie dlatego ze ja sie nie poruszalem z taka predkoscia jak ten fiacik auto odnioslo takie obrazenia a nie inne chyba właśnie nie zrozumiałeś "wykładu" o jajkach, bo konkluzja jaką wyciągnąłeś jest błędna. łopatologicznie Ci wyjaśnię - to jakie obrażenia odniosą poszczególne jajka nie zależy od tego z jaką prędkością będzie się poruszać każde z nich, a od tego czy uderzysz skorupą o kształcie "mocnym" (ostrzejszy czubek) czy słabym (bardziej płaska burta). widzę że nie jesteś zapanbrat z naukami ścisłymi mimo to wyjaśnię Ci, że na odporność na uderzenia "karoserii" jajka ma wpływ pochodna w danym jej punkcie no i kąt pod jakim zostanie ten punkt uderzona   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-111034 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 dobra Mistrzu, to teraz gadoj czym się różnią blachy opla od blach merca czy forda czy innego poloneza. Moze zle sie wyrazilem. Nie jestem specjalista, skladu procentowego nie znam i moze faktycznie chodzi o bledy konstrukcyjne. I sam fakt ze blacha nie jest ocynkowana w tych starszych modelach sprawia ze sa mniej odporne na korozje. Kiedys jak bylem na chali produkcyjnej w Gliwicach uslyszalem ze ten ocynk ktory maja ople tam produkowane nie jest to taki ocynk jak np. w VW czy BMW gdzie auta sa cynkowane w "wannie. Nie wiem jak sa cynkowane te oplowskie. Nie chce sie w to zaglebiac bo jak mowie nie wiem ale zauwazcie jakie maily blachy np. stare Ople Recordy moj wojek wiele lat takim jezdzil a pozniej ile stal w "pokrzywach" i trzymal sie wysmienicie wiec cos w tym jest. Pewnie tak jak napisal wczesniej kolega, oszczednosci robia swoje. Zrozumialem Twoj "wyklad" o jajkach i byc moze wlasnie dlatego ze ja sie nie poruszalem z taka predkoscia jak ten fiacik auto odnioslo takie obrazenia a nie inne chyba właśnie nie zrozumiałeś "wykładu" o jajkach, bo konkluzja jaką wyciągnąłeś jest błędna. łopatologicznie Ci wyjaśnię - to jakie obrażenia odniosą poszczególne jajka nie zależy od tego z jaką prędkością będzie się poruszać każde z nich, a od tego czy uderzysz skorupą o kształcie "mocnym" (ostrzejszy czubek) czy słabym (bardziej płaska burta). widzę że nie jesteś zapanbrat z naukami ścisłymi mimo to wyjaśnię Ci, że na odporność na uderzenia "karoserii" jajka ma wpływ pochodna w danym jej punkcie no i kąt pod jakim zostanie ten punkt uderzona Oj chyba mam cwaniaku, wiesz co to jest zasada zachowania pedu? Im wiekszy pęd ma ciało, tym wieksza ma energie, ktora moze zostac przekazana w postaci uderzenia tak lopatologicznie dla Ciebie! Oczywiscie mowielem we wczesniejszym poscie o tym ze nie tylko predkosc ma znaczenie i ten Twoj wywod ala Einstein tez cos w sobie ma. Dajmy spokoj z dalsza polemika. Kazdy ma swoje racje:P "a sprawiedliwosc i tak musi byc po naszej stronie"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-111016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xellio Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 a jesli ktos zrozumial co ja mialem na mysli piszac posta poprzedniego tym nie mniej mi milo Czytając twoje posty bardzo trudno jest cię zrozumieć o co tak właściwie ci chodzi bo np piszesz ze stare ople są bardzo niebezpieczne potem natomiast że masz takowego w garażu i że był to przemyślany zakup. Kolego ArKos dalsza polemika z Toba jest bez sensu bo ty ciagle o jakis starych i nowych technologiach i porownaniach z kosmosu...jajko, kura, zaba itp... Ja calkiem nie o tym... moze sie nie rozumiemy, napisalem co ja o tym mysle i nie nazucaj swojego zdania. Zwracasz komuś uwagę że coś jest bez sensu a sam najpierw krytykujesz np: blachy opla a potem twierdzisz że nie jesteś ekspertem więc twoje uwagi tez są bez sensu. Niestety każdy czyta i rozumuje twoje posty tak jak je napisałeś. Uporządkuj swoją wypowiedz w jasny sposób podaj argumenty wtedy o wiele łatwiej jest dyskutować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-111007 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Moze zle sie wyrazilem. (..) z blachami to jest tak że w zasadzie się nie różnią niczym, mają taką podobną zawartość węgla, proces produkcji jest podobny, mogą się różnić dodatkami z tym ocynkiem to mnie zagiąłeś? raczej jestem pewien że bmw, vw ani opel nie miał pełnego ocynku. co najwyżej niektóre elementy cynkowane ale to od pewnego czasu niemal standard niezależnie od klasy auta. pełen ocynk to o ile wiem tylko audi, ale też są wieczne dopóki ktoś go nie walnie (patrz niżej). żeby blacha się przez długi czas nie sypała wystarczy, że będzie odpowiednio starannie przygotowana (w fabryce). co tu się oszukiwać, sporo aut nie miałoby problemów z rdzą gdyby nie nieudolnie położona szpachla ciekawostka o mercedesie. znajomy ma w anglii okularnika i twierdzi, że kontynentalne mają zdecydowanie większą odporność na rdzewienie ale głównie dlatego, że w uk nie ma śniegu a jak już spadnie to i tak nie wiedzą że można sypać drogi solą dlaczego? nie dlatego że do kontynentalnych idze lepsiejsza blacha tylko dlatego, że teoretycznie nie ma potrzeby przywiązywać wagi do zabezpieczeń - ale w praktyce okazuje się że warto by było. Oj chyba mam cwaniaku, wiesz co to jest zasada zachowania pedu? Im wiekszy pęd ma ciało, tym wieksza ma energie, ktora moze zostac przekazana w postaci uderzenia tak lopatologicznie dla Ciebie! prawdę mówisz, skupiłem się raczej na aspekcie wytrzymałości niż tego co powoduje zniszczenie, aczkolwiek sensem wypowiedzi ArKosa, było raczej to o czym pisałem ja.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-111004 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 dalsza polemika z Toba jest bez sensu masz racje jak się nie ma argumentów tylko w kółko gada trzy po trzy jedno i to samo, w dodatku to coś przeczy sobie i jest totalnie bezsensowne, to polemika jest bez sensu... piłeś - nie pisz na forum, palisz - zmień dilera lub pal po pół dżojnta bo stanowczo za mocne sensem wypowiedzi ArKosa, było raczej to o czym pisałem ja.dokładnie taki jest sens tej wypowiedzi...tylko trzeba umieć czytać żeby to zrozzumieć   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-110978 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 iekawostka o mercedesie. znajomy ma w anglii okularnika i twierdzi, że kontynentalne mają zdecydowanie większą odporność na rdzewienie ale głównie dlatego, że w uk nie ma śniegu a jak już spadnie to i tak nie wiedzą że można sypać drogi solą dlaczego? nie dlatego że do kontynentalnych idze lepsiejsza blacha tylko dlatego, że teoretycznie nie ma potrzeby przywiązywać wagi do zabezpieczeń - ale w praktyce okazuje się że warto by było. sory ale to totalna bzdurawiele aut z kiera po lewej jak i po prawej jest skladana na tej samej tasmie z tych samych elementow blach w UK skladaja auta na europe ,a w europie dla UK to jedno a drugie mieszkalem w UK 10 lat i widzialem co roku ,jak zima sypali sol na ulice masz troche bledne informacje kolego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-110963 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 wiele aut z kiera po lewej jak i po prawej jest skladana na tej samej tasmie z tych samych elementow blach w UK skladaja auta na europe ,a w europie dla UK ja słyszałem podobną wersję: wszystkie elementy zewnętrzne i mechaniczne są takie same (za wyjątkiem układu kierowniczego, reflektorów, lusterek i tego typu pierdli) tylko wnętrze (deska rozdzielcza i elektryka) różnią się od europejskich mało tego, w UK składa się europejczyki - moja vectra jest składana w UK na rynek niemiecki poskładano ją dokładnie TUTAJ informacje z vin: KRAJ POCHODZENIA NIEMCY PRODUCENT ADAM OPEL AG MODEL BEZ SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA VECTRA MODEL CORSA-B, COMBO-B, VECTRA-B, OMEGA-B KOD WYPOSAŻENIA GENERAL MOTORS KOD GM TYP NADWOZIA 4-DR KOMBI ROK MODELOWY wynik dostępny w wersji komercyjnej MIEJSCE MONTAŻU LUTON, UK NUMER SERYJNY KOLEJNY NUMER PRODUKCYJNY   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-110959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 moja tez skladana w luton ale na rynek UK co smiesniejsze opel vectra B GSI (dostepna tylko w UK) byla skladana w DE Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/3/#findComment-110928 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.