ArKos Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 a ja w kwestii wytrzymałości budy zgaszę was polonezem... najbezpieczniejsze auto w tamtych latach przewyższające poziomem bezpieczeństwa fury mające poduchy z racji konstrukcji czołgu, grubych blach i kilku niezamierzonych błędów konstruktorskich (na przykład ukształtowanie grodzi silnika) nie były mu potrzebne poduchy - kolumna kierownicy przy uderzeniu szła w przód a nie w klatę kierowcy... poza tym auto twarde jak diabli - przeżyłem poważną drake... poldek nie przeżył i poszedł na żyletki, ale w busie (fiat ducato) wyrwało mocowanie tylnego zawieszenia i bus był z metr krótszy w poldku silnik wjechał pod podłogę i pół przodu nie było dobrze, że nie moja wina bo chyba byłbym nieźle w plecy tu w ramach ciekawostki - może niektórzy znają: Jeremy Clarkson w swoim programie na maxa pastwił się nad poldkiem, ale po skraszowaniu go z dźwigu na 30 metrach potwierdził słowa Zientarskiego - bardzo bezpieczne auto miałem 3 prywatnie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/5/#findComment-108789 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 iekawostka o mercedesie. znajomy ma w anglii okularnika i twierdzi, że kontynentalne mają zdecydowanie większą odporność na rdzewienie ale głównie dlatego, że w uk nie ma śniegu a jak już spadnie to i tak nie wiedzą że można sypać drogi solą :-) dlaczego? nie dlatego że do kontynentalnych idze lepsiejsza blacha tylko dlatego, że teoretycznie nie ma potrzeby przywiązywać wagi do zabezpieczeń - ale w praktyce okazuje się że warto by było. sory ale to totalna bzdurawiele aut z kiera po lewej jak i po prawej jest skladana na tej samej tasmie z tych samych elementow blach w UK skladaja auta na europe ,a w europie dla UK nie wiem, mówię co zaobserwował właściciel po badaniach organoleptycznych poza tym myślę, że raczej nie ma znaczenia gdzie jest składany tylko na jaki rynek jeśli rozpatrujemy tu takie kwestie. i widzialem co roku ,jak zima sypali sol na ulice masz troche bledne informacje kolego serio? :-) skąd ten paraliż komunikacyjny w londynie pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/5/#findComment-108207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 skad paraliz w Londynie ?? z braku umiejetnosci jazdy po sniegu angole nie potrafia jezdzic po sliskim i sniegu 2 cm napada i kraj stoi w gigantycznym korku nie mowie juz o 5-10 cm bo wtedy jest katastrofa a w TV trabia zeby nie jezdzic jak nie ma potrzeby to raz a dwa z braku opon zimowych w UK sa dostepne na specjalne zamowienie jak pytalem kiedys to oczy wywalili ze czegos takiego szukam a co do kraju montazu i kraju sprzedazy co za roznica gdzie pojedzie jak wszystko jest na jednej tasmie montowane myslisz ze zmieniaja ustawienia maszyn bo auto bedzie sprzedawane w UK ?? mylisz sie kolego i to bardzo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/5/#findComment-108091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 co do polonezow moj ojciec raz dostal w bok wjechal w niego rozpedzony mercedes...merc mial skasowany caly przod, a ojciec w poldku poczul lekkie bojniecie i skonczylo sie na wgniecionych drzwiach   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/5/#findComment-104863 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2010 W odpowiedzi na pytanie z tematu o wytrzymałość uderzeniową OPLA mam kilka doświadczeń. Kilka lat temu Vectra B wymusiła pierwszeństwo przed moją ówczesną ibizką 96, delikatne puknięcia czołowo i w Vectra miała rysy na zderzaku, a ja musiałem wycinać podłużnicę i przesunięty silnik (ale to może tylko fizyka uderzenia (prędkość ok. 6 km/h), teraz posiadam signum 2003r. ruszając w korku najechałem na tył bmw x5 (wyżej zderzak) w bmw nic u mnie wszystko się pogniotło, ale nie zniszczyło, tylko poprostu popękały zaczepy lamp, chłodnic itp. Chodzi tutaj o bezpieczeństwo pieszego, gdzie w momencie jego potrącenia auto powinno pochłonąć moc uderzeniową, tak samo stało się w moim przypadku, delikatne pęknięcia zaczepów i wszystko ładnie się poskładało . Nic dziwnego, że polonezy, o których piszecie są tak "bezpieczne" dla kierowcy, natomiast piesi rzadko wychodzili sprawni z najmniejszym spotkaniem na jezdni z tym autem. Kolejne doświadczenie ostatniej zimy. Daewoo lanos z dość dużym impetem uderzył mi w tył kiedy stałem w kolumnie pojazdów. Całkowicie pogięte maski, błotniki itp.. w mojej signuni uszkodzeniu uległa... folia ochronna zderzaka tylnego, dosłownie nic, nawet czujniki nie wypadły. Wszystko o czym mówisz kolego jest kwestią strefy ochronnej pojazdu itp. Serdecznie pozdrawiam szanownych forumowiczów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2362-wytrzymalo%C5%9B%C4%87-mechaniczna-opla/page/5/#findComment-97403 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.