Gość barteklodz Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 jak 12 ? zbiornik ma 52l , maks co może wyciągnąć pompa ze zbiornika to 47-48l więc więcej niż 45l nie wyjeździłeś bo by się zaczął zapowietrzać to daje ok 7,5l/100km   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-114229 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poldek1144 Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 Nie no jasne ze gdzies tak mogl wyjsc ale wczesniej palil znacznie mniej,ale teraz lepiej jezdzi i chyba tak to zostawie i nie bede dalej drazyl tematu tylko te drgania mnie denerwuja ze szok!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-113733 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 zimno to pali ciut więcej dłużej na ""ssaniu" pracuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-113725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 diesle nie maja ssania. Puki zimny to tylko pracuje jeszcze jako maszyna cieplna no i wiadomo ze sa nieszczelnosci na cylindrach a tlokami czy chocby nieszczelnosci na zaworach wiec i mniejsza moc a co za trym idzie sprawnosc silnika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-113710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 1 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2010 wesol, napisałem "ssanie" dla ogółu bo chodziło o zwiększoną dawkę paliwa i obroty chyba że tylko kąt wtrysku podmienia bez zmiany dawki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-113603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 2 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 tak wiem zauwazylem ze jest w "". Dawka jest wieksza tylko przy odpalniu. Jedynie swieczki zarowe moga grzac jeszcze ze 2 minuty puki silnik zimny oraz obroty nieco podwyzszone. Aku tez ma spore niedobory energi wec wszystko ma swoj cel.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-113485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Tak. Jak na diesla to duzo. powinien łyknac tak okolo 0,5 do gora 1 L ale na 10 ty00s km. mi pali 1l na 1000o km tylko tyle ze mam mały przeciek pod pokrywką zaworów [ Dodano: Sro Sty 20, 2010 17:54 ] mi pali 1l na 1000o km tylko tyle ze mam mały przeciek pod pokrywką zaworów mam założoną zaślepke erg ape przez tązaślepke zapala mi sie chek mówili ze wykrywa nie prawidłowe spaliny ale nauczyłem sie jezdzic zeby mi sie nie zapalał z zaślepką na erg pusty na trasie średnio jechałem 100 od łodzi do torunia spalił mi 4.8 litra ropy w lato   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-108583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość poldek1144 Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 witam nie chce zakladac nowego postu wiec pisze tu! otoz dzis chcialem w swojej asterce spuscic wode z filtra paliwa co powinno sie co jakis czas robic i okazalo sie ze tam nic nie ma, samochod stal ok 4h a po odpaleniu silnik pracowal ok 30s juz moglem paliwko spuscic pisze paliwko bo wody bylo 0 wiec co gdzies schodzi? i wlasnie zauwazylem ostatnio ze zimny musze dluzej krecic zeby odpalil prosze o pomoc!Dzieki!!! [ Dodano: Nie Kwi 11, 2010 13:28 ] czy jest ktos kto mi pomoze rozwiazac ta zagadke dlaczego mam pusty filtr paliwa po dluzszym postoju? Rozumiem ze sie pewno uklad zapowietrza ale gdzie? Juz wymienilem filtr przewody gumowe na powrocie i nic czy to wina uszczelniaczy na wtryskach czy moze zaworow czy zaworu zwrotnego moze ktos przyblizyc gdzie takowy sie znajduje zeby go mozna wymienic? Dodam ze auto mi po dluzszym postoju choc nieraz i krotkim ciezko (dlugo trzeba krecic) odpala i zuca bialym dymem a i zauwazylem ze po wymianie oleju jakos go nie ubywa a wczesniej dolewalem ok 0,4l na 1000km czy to ropsko sie przedostaje do michy przez lejace wtryski? Za wszystkie odp DZIEKI!!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23669-opel-astra-17-dtl/page/4/#findComment-89430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.