Gość zibi Opublikowano 19 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Bifrost14, to dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Miałem taką samą historię ale z mniejszym elementem. Znajomy wulkanizator odradził mi naprawianie takiej opony. Kto ma choć elementarne wiadomości z fizyki ze szkoły średniej musi sobie zdawać sprawę, że w tym miejscu opona nigdy nie będzie miała tych właściwości co w innych nieuszkodzonych miejscach. Ja bym za 300 zł dał sobie spokój.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Miałem taką samą historię ale z mniejszym elementem.strefy napraw w oponie dzielimy na czoło,bark i bok+strefa nienaprawialna przy stopceczoło jest właśnie najwiecej przystosowane na wieksze uszkodzenia,gorzej jeśli jest spora dziura w boku lub barku szansa naprawy uszkodzeń (ich wielkosci) maleje wraz z indeksem prędkosci opony jeśli coś mozna spokojne zrobić w oponie z H,to nie można np. z indeksem W tu nie ma fizyki ze szkoły sredniej-jest tabela poparta latami badań ,a sam z takiej tabeli TIP TOP Stahlgruber korzystałem i nigdy nie było problemu często wulkanizatorzy są niedouczeni lub naciągają klienta na nowe opony peace   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 wielkośc uszkodzeń i ich ewenualna naprawa maleje wraz z indeksem prędkosci opony.. U mnie byś fizyki nie zaliczył za takie stwierdzenie jak powyżej. Reasumując - wulkanizator raczej nie będzie odradzał naprawy bo z tego żyje. Przy obecnym stanie technicznym aut jakie się po drogach poruszają naprawa opony w takim zakresie nie pogorszy zdecydowanie statystyki. Kupujemy auto za 40-50 tyś a do niego używane kapcie z Niemiec - wszystko dozwolone. Ja w każdym razie zawsze opony uszkodzone wymieniałem, nigdy ich nie naprawiałem niezależnie od tego co kto mówił. Wożę ludzi i za nich odpowiadam. Takie moje zdanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Wożę ludzi i za nich odpowiadam. Takie moje zdanie.i niech tak zostanie,ale zawsze jest grupa ludzi których niby nie stać na nowe opony i też niech tak zostaniez ekologicznego punktu widzenia lepiej naprawiać   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 Tak, to prawda - z ekologicznego punktu widzenia naprawa ma sens. Aczkolwiek jak słyszę ciągle toczące się dyskusje nt. opon, kupowania używanych, naprawiania - to zawsze muszę dorzucić swoje 3 grosze. Jeśli już nie ma kasy to naprawdę lepiej kupić taką samą oponę używaną niż naprawiać uszkodzoną. Tym bardziej że niektóre opony importowane z Niemiec to gumy używane jeden sezon i naprawdę w znakomitym stanie. Ja mam założone 225/55/17 i jak sprawdziłem ile kosztuje komplecik to przestałem ostro startować spod świateł. Szczęśliwie zostałem doposażony przez poprzedniego właściciela w gumy zimowe prawie nowe więc kilka sezonów mogę spokojnie pojeździć.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 zaczyna się rozmowa nie na temat więc?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 oizo napisz co z oponą zdecydowałeś. Naprawa? Jeśli tak to jaki koszt i efekt końcowy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 oizo napisz co z oponą zdecydowałeś. Naprawa? Jeśli tak to jaki koszt i efekt końcowy? Naprawa: zapewne ze 20,-zł, Efekt końcowy: znakomity. Miałem podobny przypadek na nówce oponie (4kkm). Kupno nowej - to koszt ponad 1kzł (w moim indywidualnym przypadku).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.