Skocz do zawartości

wbita śruba w czoło bieżnika


Gość oizo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów,

 

Dzisiaj spotkała mnie niespodzianka. Pech (lub ktoś złośliwy) chciał, że wbiłem śrubę w czoło bieżnika. Śruba tak na oko M8 lub M10, klucza nie miałem w danej chwili więc nie sprawdziłem :shock:, później wrzucę zdjęcie jeśli to pomoże. W każdym bądź razie dość duża te śruba. Ze względu na spotykane długości śrub metrycznych na pewno uszkodzona jest warstwa osnowy i opasania, no chyba, że mam szczęście w nieszczęściu - póki co śruby nie wyciągam. Rano zmienię na zapas.

 

Z racji tej, że nie doszukałem się podobnego tematu, mam następujące pytanie:

Jakie są szanse na naprawę opony w której czoło bieżnika jest wbita śruba?

Jeżeli są to, gdzie najlepiej jest to zrobić w Krakowie i po rozsądnej cenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niech sie zibi wypowie :shock:

ale IMVHO powinno sie dac jeszcze naprawic

jesli dobrze pamietam - to lepiej czolo niz bok

a w krakowie - ja pamietam jeden zaklad co kiedys byl na dobrego pasterza teraz na powstancow - kolo agromy (za cmentarzem) Torus

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są to, gdzie najlepiej jest to zrobić w Krakowie i po rozsądnej cenie?

to pytanie zadaj w dziale "warsztaty"

reszta jak powiedzieli przedmówcy wulkanizator ci powie czy da się to naprawić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Miałem podobną sytuację. Po jednej nocce ze śrubą w oponie, rano już nie miałem powietrza. Zajechałem gdzie trzeba i wulkanizator wyjął śrubę, kolcem zrobił jeszcze większą dziurę ( ;/ ) po czym zalewając ją klejem wepchnął tam klin gumowy. Nadwyżkę ściął, wyrównał i tak już spokojnie pół roku śmigam bez żadnych problemów najmniejszych.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już spokojnie pół roku śmigam bez żadnych problemów

 

... warto tylko pamietać, że ta opona jest naprawiana i częściej zwracać uwagę czy sie coś nie dzieje ... Pozdro ... :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalewając ją klejem wepchnął tam klin gumowy. Nadwyżkę ściął,

czyli jak rozumiem tylko naprawiał z zewnątrz?

jesli tak,to trzeba wkleić wewnątrz opony łatę

sposób naprawy jak u ciebie jest przeznaczony do opon bezdętkowych maszyn budowlanych,zeby nie musiały zjeżdzać od razu z budowy,ale potem i tak powinno się te naprawy wzmocnić

jeżeli trzyma u ciebie to masz fart

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności