Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 numer silnika z papierow auta - a autko jest z grudnia 2002   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-338668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 W koncu wymienilem ten rozrzad u poleconego pana mechnika - oto ceny: - rolka pierwsza - 119 PLN - rolka druga - 149 PLN - pasek - 120 PLN Wymienialem jeszcze komplet filtrów i olej. Za całość zapłaciłem 751 PLN ( razem z filtrami i olejem polsyntetykiem 10W-40_ takze nie tak źle.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336710 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 a te paski i rolki oryginal GM czy zamienniki?? cena przyzwoita   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Ja płaciłem 500 złotych... z częściami + kilka groszy robocizna (u znajomego)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 a te paski i rolki oryginal GM czy zamienniki??cena przyzwoita oryginaly bo do tego silnika podobno nie ma zamienników - pasek contitech, a rolki INY, na linie produkcyjna trafiaja te same paski tylko z nadrukiem GM,   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336464 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2007 a te paski i rolki oryginal GM czy zamienniki??cena przyzwoita oryginaly bo do tego silnika podobno nie ma zamienników - pasek contitech, a rolki INY, na linie produkcyjna trafiaja te same paski tylko z nadrukiem GM, no prosze - mi mowiono ze conti pasek a rolki skf robi dla GM no i pozatym oryginal to dla mnie ten co ma napis GM. ale i tak lepiej kupowac ta firme co robi dla GM - choc ja tego nie nazywam oryginalem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 no prosze - mi mowiono ze conti pasek a rolki skf robi dla GM no i pozatym oryginal to dla mnie ten co ma napis GM. ale i tak lepiej kupowac ta firme co robi dla GM - choc ja tego nie nazywam oryginalem. oczywiscie , ze pasek oryginal to tylko z napisem GM, natomiast jezeli chodzi o rolki to tutaj najwazniejsze jest zeby były od markowego producenta czyli SKF, INA ewentualnie KOYO (nie wiem czy produkuja takie rzeczy ), jest kupa chinskich łożysk no name ktore balbym sie zalozyc, sam pracuje w przemysle samochodowym i wiem ze dla roznych klientow rozne rzeczy drukuje sie na częściach i opakowaniach - a tak naprawde to te same detale:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336273 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 to do Isuzu są takie strasznie drogie, ale w sumie to możliwe to japoński motor   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-336235 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mick Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 witam podłaczę sie do tego tematu ponieważ mam problem z moja astra 1.7 dti isuzu. niedawno miałem wymieniany rozrząd i po przejechaniu ok 1000 km coś sie rozsypalo. po powrocie na laweci i sprawdzeniu auta okazało się że odkręcona jest nakrętka na kole pasowym pompy oleju. moje pytanie - czy ta usterka może wynikać z niedawnej wymiany rozrządu? czy mechanik wymieniając rozsrząd (kompletny) rusza tę nakrętkę? proszę o opinię w tej sprawie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-491398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2013 jesli wymienial simmering na tej pompie oleju to musial ta nakretke odkrecac by sciagnac kolo zebate i dostac sie do tego uszczelniacza. Jelsi nie ruszal to watpie by tam krecil niepotrzebnie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2426-rozrz%C4%85d-17-dti/page/3/#findComment-491408 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.