Gość Anonymous Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Witam Kolegow,Po przeszukaniu Forum nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi na moj problem,mianowicie od jakiegos tygodnia Check Engine gasnie po jakis 3 sekundach od odpalenia silnika wiec cos juz jest nie tak.Po odpaleniu silnika obroty z 800 spadaja doslownie na ulamek sekundy na jakies 400 z tym ze to nie jest rownomierne falowanie obrotow(2-3 sekundy trzyma 800 obr i na ulamek sekundy spadek na 400 onr)mniej wiecej po jakis 2 minutach praca silnika sie normuje,tak sie dzieje tylko na zimnym silniku.Trzecia sprawa to spalanie w okolicach 19 do 21 litrow na miescie przy spokojnej jezdzie nie liczac korkow.Odczytalem manualnie Kody bledow i nic z nich nie wynika - KOD 12 (rozpoczeczie diagnostyki) ,KOD 31 (Sygnał obrotomirza lub jego obwód (brak sygnału)), KOD 49(Napięcie akumulatora, wysokie napięcie).Auto Opel Omega 2.5 V6 Automat bez gazu z 98 roku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24287-co-to-za-kody/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 witaj mamy taki zwyczaj przywitania sie w odpowiednim temacie te bledy byly zczytane na pracujacym silniku?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24287-co-to-za-kody/#findComment-134836 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Pewnie na zgaszonym czyli o.k. - i błąd 31 jest normalny w tym wypadku, 12 również, co do 49 - sprawdź je miernikiem Poza tym przemyj profilaktycznie krokowca   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24287-co-to-za-kody/#findComment-134830 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Przepraszam Administratora i Kolegow za brak wiadomosci powitalnej.Faktycznie bledy zczytywalem na zgaszonym silniku bo tak doradzil jeden z Kolegow na Forum.A czy jest mozliwosc odczytu kodow bledow na zapalonym silniku i jesli tak to ktory sposob jest pewniejszy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24287-co-to-za-kody/#findComment-134707 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 błędy czytasz na nie odpalonym chyba że pod fejsem - wtedy możesz badać podzespoły na zapalonym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24287-co-to-za-kody/#findComment-134699 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 niektore programy traktuja brak sygnalu (gdy motor nie pracuje) jako blad, wiec moze stad, ale nie wiem czym zczytywales... tak jak radzi darom - przeczysc krokowca i jak masz mozliwosc sprawdz bledy na zapalonym aucie zapalonym znaczy na pracujacym silniku a nie na plonacym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24287-co-to-za-kody/#findComment-134698 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.