Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Wiem co było w linku... Chodzi mi oto że ta klapka sterowana jest podciśnieniowo i jej wychylenie zależy od prędkości obrotowej silnika a nie temperatury otoczenia .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24443-w%C4%85%C5%BC-%C5%82%C4%85cz%C4%85cy-obudowe-filtra-z-kolektorem/page/2/#findComment-129979 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Chodzi mi oto że ta klapka sterowana jest podciśnieniowo i jej wychylenie zależy od prędkości obrotowej silnika a nie temperatury otoczenia .To nie dość dokładnie się przyglądałeś.Bimetal też jest. Czyli sterowanie od temperatury powietrza też jest. Zresztą sam sprawdzałem i nikt mnie nie przekona, że jest inaczej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24443-w%C4%85%C5%BC-%C5%82%C4%85cz%C4%85cy-obudowe-filtra-z-kolektorem/page/2/#findComment-129958 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Masz rację bimetal też jest . Uzupełniam : Klapka sterowana jest podciśnieniem i temperaturą. Jej wychylenie zależy od prędkości obrotowej silnika a także w pewnym stopniu temperatury otoczenia . Nie zmienia to faktu że to co napisałeś: "Powietrze znad kolektora ciągnie do temperatury +19* na dworzu. Przy wyższych dopiero z przodu. " nie jest prawdą. Niezależnie od temperatury przy dodaniu gazu silnik i tak dostaje zimne powietrze. @ziajek "poza tym trzeba jakoś wyrównoważyć parametry w których pracuje silnik przecież raz jedziesz w upał +30 stopni a asfalt jest nagrzany nawet do +50 i paruje Ci to pod maskę. wyobraź sobie teraz że temperatura powietrza leci o kilkanaście stopni w dół przy ziemi nawet bardziej spada, gęstość powietrza zmienia się, lecą wszystkie parametry - trzeba temu jakoś zapobiec - podgrzewa się powietrze cały czas." niezła bajka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24443-w%C4%85%C5%BC-%C5%82%C4%85cz%C4%85cy-obudowe-filtra-z-kolektorem/page/2/#findComment-129903 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 @ziajek "poza tym trzeba jakoś wyrównoważyć parametry w których pracuje silnik przecież raz jedziesz w upał +30 stopni a asfalt jest nagrzany nawet do +50 i paruje Ci to pod maskę. wyobraź sobie teraz że temperatura powietrza leci o kilkanaście stopni w dół przy ziemi nawet bardziej spada, gęstość powietrza zmienia się, lecą wszystkie parametry - trzeba temu jakoś zapobiec - podgrzewa się powietrze cały czas." niezła bajka. nie chcę wdawać się w głupią polemikę, ale po co w takim razie jest to podgrzewanie? może mnie oświecisz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24443-w%C4%85%C5%BC-%C5%82%C4%85cz%C4%85cy-obudowe-filtra-z-kolektorem/page/2/#findComment-129841 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Przecież czytałeś to co było w linku ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24443-w%C4%85%C5%BC-%C5%82%C4%85cz%C4%85cy-obudowe-filtra-z-kolektorem/page/2/#findComment-129777 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.