Gość Anonymous Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Witam wszystkich ! Podczas jazdy wypadł na podłogę wkład zamka stacyjki i przy pierwszym ruchu kierownicy zatrzasmnęła się jej blokada. Chyba tylko cud i szybka reakcja uratowały mnie przed poważnym wypadkiem. Takie zdarzenie nie powinno być możliwe! Jak to świadczy o Oplu ? Co teraz, oprócz kosztownej wymiany stacyjki w serwisie , powinienem zrobić, jak się zabezpieczyć ?!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24504-blokada-kierownicy-podczas-jazdy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Takie zdarzenie nie powinno być możliwe! Jak to świadczy o Oplu ?zgadza się nie powinno się zdarzyć tyle że ktoś tam grzebał innej możliwości nie ma   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24504-blokada-kierownicy-podczas-jazdy/#findComment-132962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Jak to świadczy o Oplu ? tak świadczy, że kupują go bezmózgie buraki, które nie wiedzą co grzebią ale grzebią sprawdź dokładnie całe auto - może lemiesz jeden kół nie podokręcał albo coś innego zmajstrował Nigdy i w żadnym wypadku nie wypadnie ci wkładka stacyjki na 101% jakiś kretyn grzebał i nie założył zabezpieczenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24504-blokada-kierownicy-podczas-jazdy/#findComment-132949 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 "nigdy i w żadnym wypadku nie wypadnie ci wkładka stacyjki na 101% jakiś kretyn grzebał i nie założył zabezpieczenia" Nie sądzę, żeby ktoś "grzebał" w stacyjce. Według oipinii serwisu była ona tylko niepotrzebnie przesmarowana smarem grafitowym, co mogło powodować sklejanie się zapadek zamka, ale bezpośrednią przyczyną wypadnięcia wkładu było fizyczne pęknięcie delikatnych zatrzasków - dosłownie " łapek " zabezpieczających. Dzisiaj mam już wstawiony nowy wkład za 500,- zł i do ............ Jeszcze raz pytam Opla : " Jak to możliwe, żeby powstało takie zagrożenie ? " Może trzeba zmienić konstrukcję zabezpieczenia wkładu !? Chyba powinienem powołać rzeczoznawców do zbadania tej sprawy a może rozgłosić przypadek w prasie - ku przestrodze innym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24504-blokada-kierownicy-podczas-jazdy/#findComment-132715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 sam sobie przeczysz masz auto od nowości że jesteś pewien na 100% że nikt nie grzebał? jeśli tak, to dziwne, jeśli nie, to nie zarzekaj się sam fakt nadmiaru smaru świadczy o tym, że coś było robione stacyjki w astrze i zafirze lubiły sie przycinać z uwagi na stosowane materiały - jeden bardziej drugi mniej się rozszerzał czy zwężał co powodowało klinowanie kluczyka w stacyjce ktoś musiał wpaść na pomysł upaprania tego smarem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24504-blokada-kierownicy-podczas-jazdy/#findComment-132651 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość numerator Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 racja grzebane było na 100% a gość z serwisu ten od "delikatnych zatrzasków" powinien pracować w sklepie mięsnym   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24504-blokada-kierownicy-podczas-jazdy/#findComment-132628 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.