ja37 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Myślę, że lepiej zaślepiać całkiem, wtedy żadne ciśnienie, czy podciśnienie nie bedzie miało wpływu na grzybek zaworu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-338722 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 ja mysle podobnie ja37, bede musial zrobic upgrade.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-338720 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 A czy w X1.7DTL Astra G mogę też zaślepić EGR-a czy będą jakieś numery z błędami śilnika bo szłyszałem że dieslach nie można go zaślepiać.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-337994 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 tak jest nie można zaslepić bo czujnik będzie odczytywał Błąd nadal w innych modelach tego niema i mozna zaślepić myslę tu o starszych modelach niż DI-DTI   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-337967 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Zgadza się, zaślepiać można w Astrach F. W astrze G też zaślepisz, ale będzie nadal do komputera podawany błąd i to jedynie tyle, bo silnik będzie lepiej pracował, jak ci nie przeszkadza zapalająca sie lampka checkengine to możesz zaślepić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-337859 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Tylko mam taki problem z tym EGR(nie zaślepionym) ze zapala mi checkengine (wyszło mi tak na Techu2) no i wtrybie awaryjnym auto słabnie pewnie też więcej pali może pompa Vacu za mało wydajna albo elektrozawór mechanior stwierdził że to ten zawór podciśnieniowy EGR się nie otwiera ale jak go wymontowałem i zaciągnołem ustami to się wsówa(fakt że śilnie muśiałem się zaciągnąć). Czy na wolnych obrotach otwiera się EGR czy tylko na wysokich?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-336485 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yahny Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 nie ma sensu robić nowego, więc się podczepie Czy w silniku c16nz (nie ma kontroli położenia zaworu) nie wystarczy czasem zaślepić tylko wężyka podciśnieniowego? Czy czasem nie wyjdzie na to samo, co zaślepka zamiast zaworu? Zawór mam szczelny (wyciągałem go niedawno dla sprawdzenia)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-17702 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jak szczelny, to starczy sam wężyk, ale jak się zacina na otwarcie, to lepiej zawór.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2459-do-czego-ten-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/page/2/#findComment-17685 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.