Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2009 zaworek przy filtrze paliwa ale to nie dziala wogole dzis wpadlismy na pomysl ze moze padly uszczelniacze na wtryskiwaczach wiec odpielismy wezyk zwrotny paliwa z pompy wtryskowej i zaslepilismy go nastepnie odpalilismy astre na okolo poł godziny teraz sobie stoi spokojnie jutro zobaczymy czy odpali   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128975 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 8 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2009 zaworek powinien byś przed filtrem, gdyby filr puszczał powietrze wtedy nie cofnie paliwa i zasilanie na pompę będzie w cugu..To musi działać, jeśli jest w odp. miejscu....Tragiczne pod tym względem są TDCI Forda i tam zawor zwrotny ZAWSZE pomagał na 100 %.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128882 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Witam panowie u mnie tez ciężko odpala w zimne poranki. Musi przekręcić ze 4 razy wałem i odpala z czkawką i oczywiście dymek z rury. W ostatni weekend sprawdziłem świece na krótko wszystkie grzeją. Podłączyłem zasilanie omijając filtr paliwa z bańki do pompy, paliwo się nie cofa. postał dłużej nie zeszło więc o zapowietrzeniu nie ma mowy? Chyba że gdzieś indziej je łapie? Wężyki przelewowe zmienione sucho, pompa sucha, filtr paliwa nowy. Intryguje mnie to bo czasem jak jest ciepły zapala od strzału wystarczy że przekręcę nie mija nawet sekunda, a jak dałem ropę z banki zapalał po 4-5 przekręceniach wałem. Dlaczego tak się dzieje. Jak wam palą już ciepłe X17DTL? Jak paliwo od filtra do pompy jest w wężyku bez powietrza to powinien palić od razu, może od pompy do baku łapie powietrze i wtedy zanim pompa się wypełni to mija chwila, Jak to działa doradzi ktoś?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128552 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 9 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2009 Otóż pompy te maja problem z zaciąganiem paliwa. Tłoczyć tłoczą ale zaciagnac nie moga. Podobnie jest w TDIkach ale na pompowtryskach- wczesniejsze ni emialy pompy w zbiorniku paliwa ale juz pozniejsze sa zaopatrzone w dodatkowa pompkę elektryczna. te ne pompie rotacyjnej niby nie miewaja ale trzeba by sprawdzic te 2.5 TDI bo maja tez nieszczesna pompe vp44 wiec moze tam posprawdzac albo w nissanie itp markach.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 A można coś poradzić żeby lepiej zasysała   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128171 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.