Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem zapowietrzenie , pompa ?


Rekomendowane odpowiedzi

zaworek przy filtrze paliwa ale to nie dziala wogole dzis wpadlismy na pomysl ze moze padly uszczelniacze na wtryskiwaczach wiec odpielismy wezyk zwrotny paliwa z pompy wtryskowej i zaslepilismy go nastepnie odpalilismy astre na okolo poł godziny teraz sobie stoi spokojnie jutro zobaczymy czy odpali

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128975
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

zaworek powinien byś przed filtrem, gdyby filr puszczał powietrze wtedy nie cofnie paliwa i zasilanie na pompę będzie w cugu..To musi działać, jeśli jest w odp. miejscu....Tragiczne pod tym względem są TDCI Forda i tam zawor zwrotny ZAWSZE pomagał na 100 %.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128882
Udostępnij na innych stronach

Witam

panowie u mnie tez ciężko odpala w zimne poranki. Musi przekręcić ze 4 razy wałem i odpala z czkawką i oczywiście dymek z rury. W ostatni weekend sprawdziłem świece na krótko wszystkie grzeją. Podłączyłem zasilanie omijając filtr paliwa z bańki do pompy, paliwo się nie cofa. postał dłużej nie zeszło więc o zapowietrzeniu nie ma mowy? Chyba że gdzieś indziej je łapie? Wężyki przelewowe zmienione sucho, pompa sucha, filtr paliwa nowy. Intryguje mnie to bo czasem jak jest ciepły zapala od strzału wystarczy że przekręcę nie mija nawet sekunda, a jak dałem ropę z banki zapalał po 4-5 przekręceniach wałem. Dlaczego tak się dzieje. Jak wam palą już ciepłe X17DTL? Jak paliwo od filtra do pompy jest w wężyku bez powietrza to powinien palić od razu, może od pompy do baku łapie powietrze i wtedy zanim pompa się wypełni to mija chwila, Jak to działa doradzi ktoś?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128552
Udostępnij na innych stronach

Otóż pompy te maja problem z zaciąganiem paliwa. Tłoczyć tłoczą ale zaciagnac nie moga. Podobnie jest w TDIkach ale na pompowtryskach- wczesniejsze ni emialy pompy w zbiorniku paliwa ale juz pozniejsze sa zaopatrzone w dodatkowa pompkę elektryczna. te ne pompie rotacyjnej niby nie miewaja ale trzeba by sprawdzic te 2.5 TDI bo maja tez nieszczesna pompe vp44 wiec moze tam posprawdzac albo w nissanie itp markach.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24790-problem-z-odpalaniem-zapowietrzenie-pompa/page/5/#findComment-128373
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności