Skocz do zawartości

falowanie obrotow na cieplym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

witam http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif mam omege b 2.0 :D 16v.od pewnego czasu po nagrzaniu sie silnika zaczynają falowac obroty od 1000 do 2500.na zimnym pracuje równo.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24823-falowanie-obrotow-na-cieplym-silniku/
Udostępnij na innych stronach

witam :wesoly: mam omege b 2.0 :beer: 16v.od pewnego czasu po nagrzaniu sie silnika zaczynają falowac obroty od 1000 do 2500.na zimnym pracuje równo.

Witam sprawdz krokowy , egr, czy nie ma "lewego powietrza".

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24823-falowanie-obrotow-na-cieplym-silniku/#findComment-130072
Udostępnij na innych stronach

witam :wesoly: krokowy jest nowy i nigdzie nie ciągnie lewego powietrza.wymieniłem akumulator bo mi stary padł i troche sie poprawiło.Jutro jade podłączyc go do kompa.Może cos pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24823-falowanie-obrotow-na-cieplym-silniku/#findComment-130050
Udostępnij na innych stronach

witam a u mnie jest nastepujacy problem po wymianie termostatu zaczely mi falowac obroty na zimnym silniku od 500-1500 i jak sie trozke zagrzeje to wszystko wraca do normy

choc nie zawsze tak jest ale coraz czesciej

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24823-falowanie-obrotow-na-cieplym-silniku/#findComment-128232
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka i zalecane w różnych tematach czyszczenie nawet kilku podstawowych elementów, które mogą być za to odpowiedzialne.

Przewertuj troszkę w istniejących tematach - http://forum.opel24.com/search.htm

To że po wymianie termostatu, to przyjąłbym bardziej za zbieg okoliczności

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24823-falowanie-obrotow-na-cieplym-silniku/#findComment-128190
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Gość Anonymous

podpinam sie pod temat

u mnie jest podobnie po odpaleniu chodzi jakies 2 min ok a pozniej obroty spadaja na ok.500 i wzrastaja na 1500 i tak kilka razy w ciagu 1 min a pozniej wlacza sie tryb awaryjny. czyu mozecie opisac co to moze byc przewody W/N maja lekkie przebicie ale jest napr. lekkie przewody wychodzace od aparatu zapł. sprawdzone i wyskakuje kod 42

 

[ Dodano: Pią Gru 04, 2009 21:13 ]

:wesoly: witam wszystkich ktorych dopadl ten sam problem i podpowiadam zeby sprawdzili najpierw CEWKE INDUKCYJNA powinna miec okolo 800ohm a moja miala 250 i podejrzewam ze to bylo przyczyna bo po wymianie do tej pory jest ok

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/24823-falowanie-obrotow-na-cieplym-silniku/#findComment-120884
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności