Gość Anonymous Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 witam http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif mam omege b 2.0 16v.od pewnego czasu po nagrzaniu sie silnika zaczynają falowac obroty od 1000 do 2500.na zimnym pracuje równo.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 witam mam omege b 2.0 16v.od pewnego czasu po nagrzaniu sie silnika zaczynają falowac obroty od 1000 do 2500.na zimnym pracuje równo.Witam sprawdz krokowy , egr, czy nie ma "lewego powietrza".   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 witam krokowy jest nowy i nigdzie nie ciągnie lewego powietrza.wymieniłem akumulator bo mi stary padł i troche sie poprawiło.Jutro jade podłączyc go do kompa.Może cos pomoże.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowy72 Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 A przepustnica jest czysta ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 witam.Wykasowałem błędy i narazie jest ok.Tylko świeci "check".Na kompie nie pokazuje błedu.co to może byc??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 jak swieci check to jest blad...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 o "check" to chyba na wyświetlaczu koledze chodzi a to jest inna bajka - czujniki klocków, poziomu płynów itd. czyli "pokładówka"   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 witam a u mnie jest nastepujacy problem po wymianie termostatu zaczely mi falowac obroty na zimnym silniku od 500-1500 i jak sie trozke zagrzeje to wszystko wraca do normy choc nie zawsze tak jest ale coraz czesciej   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 10 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2009 Przyczyn może być kilka i zalecane w różnych tematach czyszczenie nawet kilku podstawowych elementów, które mogą być za to odpowiedzialne. Przewertuj troszkę w istniejących tematach - http://forum.opel24.com/search.htm To że po wymianie termostatu, to przyjąłbym bardziej za zbieg okoliczności   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 podpinam sie pod temat u mnie jest podobnie po odpaleniu chodzi jakies 2 min ok a pozniej obroty spadaja na ok.500 i wzrastaja na 1500 i tak kilka razy w ciagu 1 min a pozniej wlacza sie tryb awaryjny. czyu mozecie opisac co to moze byc przewody W/N maja lekkie przebicie ale jest napr. lekkie przewody wychodzace od aparatu zapł. sprawdzone i wyskakuje kod 42 [ Dodano: Pią Gru 04, 2009 21:13 ] witam wszystkich ktorych dopadl ten sam problem i podpowiadam zeby sprawdzili najpierw CEWKE INDUKCYJNA powinna miec okolo 800ohm a moja miala 250 i podejrzewam ze to bylo przyczyna bo po wymianie do tej pory jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.