Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 witam wszystkich !! potzebuje pomocy z silnikiem disla w oplu astra ls di 16v (x20 dtl) z kodem z ecu >>P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description) (05) - Not present za pomoca Opel_OP-COM nabytym na ebay. i to samo w servisie z urzadzenia diagnostycznego. problem pojawia sie z samego rana przy pierwszyma starcie silnika bardo rzuca i kopci przez kilka sekund, poczym wszystao wraca do normy (zaznacze ze silnik zapala od pierszego bez wzgledu na temperature otoczenia) jazda jest mozliwa ale po 5 do 10 minut grzania silnika, a i tak mam problem wyjechania z parkingu po gorke brak mocy i kopci ja czolg... . aczkolwiek na odlaczonym egr zapala normalnie (bez zucania i jazda jest mozliwa zaraz po zapalenia silnika-jest durzo slabszy ale osiaga bez problemu 2500 obr. w servise po odczytaniu kodu bledu z ecu stwierdzili ze musze wymienic katalizator, wymiana nic niepoprawila zaczeli zwalac na wszysto , np. na zapchany wydech. wiec zmienilem service. w nastepnym uznali ze to egr wymienilem i co, tez nic ten sam problem check engine zapala sie po przejechaniu kilkunastu metrow i brak mocy kopcenie sam przyspiesza kedy zgasnie check engine bardzo prosze o pomoc lub podpowidzi z góry dziękuje za odp.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24829-opel-astara-20-td-x20dtl-p0400/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boogoo Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Może sonda lambda padła?I fiksuje z nastawami kompa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24829-opel-astara-20-td-x20dtl-p0400/#findComment-130167 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 kolega boogoo, to niuech najpierw dwa razy pomysli zanim palnie glupote. diesle nia maja lambdy. mickey24h, blad P0400 to nie iwemk jak ty sprsawdzasz ale google dzial caly czas i normalnie wywala ze to blad EGRa. Nie wymieniaj wszytskiego odrazu za grube pieniadze tylko zaczynaj od tego co nic nie kosztuje albo co ma minimalny wydatek. uklad recyrkulacji spalin to przeciez nie tylko sam zawor ale tez i wezyki sterowanie w postaci elektrozaworu, okablowanie czy nawet pompa podcisnienia ktora moze byc poprostu juz na wykonczeniu i nie miec sily na sterowanie egr itd. Posprawdzaj wezyki i cala reszte. Temat w zasadzi edo zamkniecia bo uz bylo milion razy na forum ale nikomu nie chce sie poszukac bo po co.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24829-opel-astara-20-td-x20dtl-p0400/#findComment-130084 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 witam dzeki za podpowiedz, a z tym szukaniem to nie tak ze sie niechce raczej brak czasu i wszystoko w pospiechu. jakolwiek dieki i bede szukal dalej na zasadzie prob i bledow dzieki narka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24829-opel-astara-20-td-x20dtl-p0400/#findComment-129915 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 jak brak czasu to zostawić auto u mechanika i będzie go więcej bez złośliwości ale o tym błędzie i usterkach z nim powiązanych jest na forum całkiem sporo i bez czytania się nie obejdzie powodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24829-opel-astara-20-td-x20dtl-p0400/#findComment-129895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.