Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Witam wszystkich. Od ubiegłej zimy nie mogę sobie poradzić z odpaleniem auta. Jak tylko zrobi się choćby minus jeden na dworzu nie odpala, ale tylko po nocy. A wystarczy, że na holu pociągnę dwa metry i już jest wszystko w porządku, chodzi "jak szwajcar". 1. Wymieniłem akumulator, alternator (bo ktoś wsadził nie od tego modelu). 2. Świece żarowe. 3. W czerwcu oleje i wszystkie filtry. 4. Byłem u elektryka, mechaników od diesli w mojej mieścinie nie ma. Pomóżcie!!! PS. Znajomi stawiają dwie diagnozy: 1. Doprowadzenie paliwa do silnika (powietrze w filtrze, czujniki, sugerują założenie ręcznej pompki). 2. Zniszczony lub też wsadzony nie od tego modelu rozrusznik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 a zapala ci sie rano kontrolka swiec zarowych przed rozruchem? jesli nie to sprawdz/podmien modul grzania   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Zapala się, po zmianie świec grzeją dwie, trzy sekundy. Wczoraj znów kręciłem z przerwami ze dwie minuty do padnięcia baterii, a dwa dni wcześniej ładowałem ją na prostowniku i nic. Gość mnie pociągnął dosłownie kilka metrów i odpalił. Później już nie ma problemów żadnych, oczywiście do kolejnego rana. Dzisiaj nie było mrozu, w nocy +1 st. C, rano pokaslał chwilę i odpalił.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Seti Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 a co do świec jakie kupiłęś jeśli naszą polską iskrę za 30 złotych to możesz już je wymienić padła mi świeca włożyłem iskrę ale i ona padła po 2 miechach ehh kupiłem następną ) może ta miała jakiś defekt)narazie ok ale w mrozie pali mi jak na 3 gary więc i tak chyba wymienie tą iskrę i kupię jakiś konkret bo w zeszłą zimę na starych świecach było ok   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 Świece zmieniłem jakieś dwa tygodnie temu, więc też raczej odpada, bo nie najlepsze, ale nie iskry no kicha jest, bo nic mi już do głowy nie przychodzi, a tak jak wspominałem na początku mecheca od diesli u mnie brak, a jak do Warszawki pojadę to jak znam życie, sama diagnoza wartość samochodu przekroczy Dodam tylko, że wszystko zaczyna się jak przyjdzie mróz, po zmianie alternatora, akumulatora zrobiłem prawie pięć tysięcy i nic, ani razu nie było kłopotów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 4 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2009 no to moze czujnik temperatury szwankuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Miałem podobny problem jak ty przyczyna były zawory a dokładniej brak luzu zaworowego na zaworach ssących na cylindrze 3 i 4 z reszta regulowałem wszystkie 8 bo luz nie był taki jak ma być i teraz pali dużo lepiej zobaczymy w większe mrozy...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość s_adi_s Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 Sprawdź grzałke znajdującą sie filtrze powietrza- powinna włączać sie właśnie w okolicach temperatur o których mówisz jeśli nie masz podgrzewania objawy mogą być właśnie takie. Filtr znajduje sie na lewej podłurznicy. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomo86 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 świece żarowe powinny się grzać ok 10-15 sekund. u mnie wtedy pali na dotyk i wcale się nie przegrzewają. z resztą żeby świeca się nagrzała potrzeba naprawdę sporo czasu. wadź sobie przełącznik w szereg z przekaźnikiem i po problemie. sam będziesz sterował czasem grzania świec. ja odpalam nawet przy -20 na dotyk a bez tego ni du du.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.