Skocz do zawartości

Corsa B 1,5 diesel


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Od ubiegłej zimy nie mogę sobie poradzić z odpaleniem auta. Jak tylko zrobi się choćby minus jeden na dworzu nie odpala, ale tylko po nocy. A wystarczy, że na holu pociągnę dwa metry i już jest wszystko w porządku, chodzi "jak szwajcar".

 

1. Wymieniłem akumulator, alternator (bo ktoś wsadził nie od tego modelu).

2. Świece żarowe.

3. W czerwcu oleje i wszystkie filtry.

4. Byłem u elektryka, mechaników od diesli w mojej mieścinie nie ma.

 

Pomóżcie!!!

 

PS. Znajomi stawiają dwie diagnozy:

1. Doprowadzenie paliwa do silnika (powietrze w filtrze, czujniki, sugerują założenie ręcznej pompki).

2. Zniszczony lub też wsadzony nie od tego modelu rozrusznik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapala się, po zmianie świec grzeją dwie, trzy sekundy.

Wczoraj znów kręciłem z przerwami ze dwie minuty do padnięcia baterii,

a dwa dni wcześniej ładowałem ją na prostowniku i nic.

Gość mnie pociągnął dosłownie kilka metrów i odpalił.

Później już nie ma problemów żadnych, oczywiście do kolejnego rana.

Dzisiaj nie było mrozu, w nocy +1 st. C, rano pokaslał chwilę i odpalił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co do świec jakie kupiłęś jeśli naszą polską iskrę za 30 złotych to możesz już je wymienić padła mi świeca włożyłem iskrę ale i ona padła po 2 miechach ehh kupiłem następną ) może ta miała jakiś defekt)narazie ok ale w mrozie pali mi jak na 3 gary więc i tak chyba wymienie tą iskrę i kupię jakiś konkret bo w zeszłą zimę na starych świecach było ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece zmieniłem jakieś dwa tygodnie temu, więc też raczej odpada, bo nie najlepsze, ale nie iskry :(

no kicha jest, bo nic mi już do głowy nie przychodzi, a tak jak wspominałem na początku mecheca od diesli u mnie brak, a jak do Warszawki pojadę to jak znam życie, sama diagnoza wartość samochodu przekroczy

 

Dodam tylko, że wszystko zaczyna się jak przyjdzie mróz, po zmianie alternatora, akumulatora zrobiłem prawie pięć tysięcy i nic, ani razu nie było kłopotów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Miałem podobny problem jak ty przyczyna były zawory a dokładniej brak luzu zaworowego na zaworach ssących na cylindrze 3 i 4 z reszta regulowałem wszystkie 8 bo luz nie był taki jak ma być i teraz pali dużo lepiej zobaczymy w większe mrozy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Sprawdź grzałke znajdującą sie filtrze powietrza- powinna włączać sie właśnie w okolicach temperatur o których mówisz jeśli nie masz podgrzewania objawy mogą być właśnie takie. Filtr znajduje sie na lewej podłurznicy. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

świece żarowe powinny się grzać ok 10-15 sekund. u mnie wtedy pali na dotyk i wcale się nie przegrzewają. z resztą żeby świeca się nagrzała potrzeba naprawdę sporo czasu. wadź sobie przełącznik w szereg z przekaźnikiem i po problemie. sam będziesz sterował czasem grzania świec. ja odpalam nawet przy -20 na dotyk a bez tego ni du du.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności