Gość popencjusz Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) ten odgłoś - świst przy odpuszczaniu to przeładowane turbo. Możesz użyć szukajki bo od czasu powstania tego temoatu upłynęły ponad 3 lata więc i wiedza już jest większa. Ewnetualnie możesz iść na skróty i sprawdzić czy elektrozawór od turbiny jest sprawny lub czy sam regulator (cięgno przy turbinie porusza się prawidłowo). Czasem też zasyfiony czujnik ciśnienia doładowania przekłamując powoduje w pierwszej fazie przeładowanie ale to się rzadko zdaża. P.S. Tego nie można olewać bo zabijasz turbinę. Edytowane 9 Września 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24944-b%C5%82%C4%85d-1243-w-17-cdti/page/2/#findComment-499605 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol255 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) Tak sławetny błąd 1243 zwiastujący koszty http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Zacząć nalezy od sprawdzenia elektrozaworu podciśnienia, wybudować go i wyczyścić bo czasem to on szwankuje, jeśli to nic nie da i błąd dalej przy wciśnięciu gazu na ful będzie wywalało to pozostanie tylko turbo do zrobienia (regeneracja albo wymiana).... u nie był ten sam błąd pokazywał sie tylko od prędkości ok 120km/h w górę i uszkodzony był zawór ciśnienia w turbosprężarce i trza ją było wymienić.... witam gdzie się znajduje ten zawór podciśnienia ? Corsa 1,7CDTI Edytowane 27 Lutego 2014 przez karol255   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/24944-b%C5%82%C4%85d-1243-w-17-cdti/page/2/#findComment-527131 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.