Gość popencjusz Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) ten odgłoś - świst przy odpuszczaniu to przeładowane turbo. Możesz użyć szukajki bo od czasu powstania tego temoatu upłynęły ponad 3 lata więc i wiedza już jest większa. Ewnetualnie możesz iść na skróty i sprawdzić czy elektrozawór od turbiny jest sprawny lub czy sam regulator (cięgno przy turbinie porusza się prawidłowo). Czasem też zasyfiony czujnik ciśnienia doładowania przekłamując powoduje w pierwszej fazie przeładowanie ale to się rzadko zdaża. P.S. Tego nie można olewać bo zabijasz turbinę. Edytowane 9 Września 2013 przez popencjusz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karol255 Opublikowano 27 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2014 (edytowane) Tak sławetny błąd 1243 zwiastujący koszty http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Zacząć nalezy od sprawdzenia elektrozaworu podciśnienia, wybudować go i wyczyścić bo czasem to on szwankuje, jeśli to nic nie da i błąd dalej przy wciśnięciu gazu na ful będzie wywalało to pozostanie tylko turbo do zrobienia (regeneracja albo wymiana).... u nie był ten sam błąd pokazywał sie tylko od prędkości ok 120km/h w górę i uszkodzony był zawór ciśnienia w turbosprężarce i trza ją było wymienić.... witam gdzie się znajduje ten zawór podciśnienia ? Corsa 1,7CDTI Edytowane 27 Lutego 2014 przez karol255   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.