Skocz do zawartości

Calibra problem 2.0 8v 1991r


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.. mam problem. Kupiłem 3 dni temu Calibre 2.0 KAT.8v 1991r nr. silnika c20ne.. było wszystko ok pojedzziłem nią troche i zaczeła mi coś przerywać i strasznie kopcić.. odstawiłem ją do domu na 2 dzień rano chciałem odpalić i nie dało rady tak jakby akumulator był na wykończeniu.. odkręciłem świece i były wszystkie mokre od oleju.. wyczyściłem je założyłem i odpalił ale zaraz zgasł.. i tak jest odpalam a on gaśnie i kopci z tłumika jakby lktoś ognisko rozpalał.. zaholowałem ją do mechanika zobaczymy co sie stało.. miał ktoś już taką sytuacje albo ma pojęcie co mogło sie stać??

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam, z tego co ja wiem to uszczelka raczej nie bo gdyby to był a uszczelka t o płyn chłodzący dostał by się do oleju i na bagnecie zobaczłbyś olej w kolorze kawy z mlekiem,gdy w uszczelce je uszkodzenie na kanale wodnym to spaliny wypychałyby płyn chłodzący z układu,najprawdopodobnie masz silnik do remontu zużyte pierścienie.Po pierwsze trzeba zaobserwować czy ubywa oleju,sprawdzić kompresję silnika itp.Atak to jest wróżenie .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338725
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, pierścienie, tak we wszystkich garach od razu?.....

Faktycznie najpierw zmierz kompresję.

A może to nie olej był?Tylko benzyna, albo płyn?

Przecież jakby olej sie dostawał, to by jednak zapalił, najwyżej by kopcił strasznie...piszesz, że aku był na wykończeniu, więc była za słaba iskra, a moje zdanie takie, że kupiłeś zajeżdżony silnik....

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338724
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam,zgadzam się zarżnięty silnik.Ale sprawdz wizualnie ,podnieś przednią klapę ,zapal samochód,wyciągnij "bagnet"-miarka gdzie sprawdzasz stan oleju i jeżeli wylatuje z otworu niebieski dymek to tak jak na wstępie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338688
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Około 500 zł : 8szt uszczelniaczy 30 zł, uszczelka p[od głowicę 50 zł, planowanie głowicy 50zl,robocizna150-180,płyn, uszczelka pod kolektor,filtr oleju,pierścienie komplet 150zł.Proponuję remont zrobisz i wiesz co masz kupując drugi możesz kupić taki sam.Nie mowię o fabrycznie nowym.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338645
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności