Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Witam.. mam problem. Kupiłem 3 dni temu Calibre 2.0 KAT.8v 1991r nr. silnika c20ne.. było wszystko ok pojedzziłem nią troche i zaczeła mi coś przerywać i strasznie kopcić.. odstawiłem ją do domu na 2 dzień rano chciałem odpalić i nie dało rady tak jakby akumulator był na wykończeniu.. odkręciłem świece i były wszystkie mokre od oleju.. wyczyściłem je założyłem i odpalił ale zaraz zgasł.. i tak jest odpalam a on gaśnie i kopci z tłumika jakby lktoś ognisko rozpalał.. zaholowałem ją do mechanika zobaczymy co sie stało.. miał ktoś już taką sytuacje albo ma pojęcie co mogło sie stać??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 uszczelka pod glowica   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338776 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 uszczelka raczej nie bo uszczelka nie zalała by wszystkich świec...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338772 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 witam, z tego co ja wiem to uszczelka raczej nie bo gdyby to był a uszczelka t o płyn chłodzący dostał by się do oleju i na bagnecie zobaczłbyś olej w kolorze kawy z mlekiem,gdy w uszczelce je uszkodzenie na kanale wodnym to spaliny wypychałyby płyn chłodzący z układu,najprawdopodobnie masz silnik do remontu zużyte pierścienie.Po pierwsze trzeba zaobserwować czy ubywa oleju,sprawdzić kompresję silnika itp.Atak to jest wróżenie .   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338725 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Kurcze, pierścienie, tak we wszystkich garach od razu?..... Faktycznie najpierw zmierz kompresję. A może to nie olej był?Tylko benzyna, albo płyn? Przecież jakby olej sie dostawał, to by jednak zapalił, najwyżej by kopcił strasznie...piszesz, że aku był na wykończeniu, więc była za słaba iskra, a moje zdanie takie, że kupiłeś zajeżdżony silnik....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338724 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 witam,zgadzam się zarżnięty silnik.Ale sprawdz wizualnie ,podnieś przednią klapę ,zapal samochód,wyciągnij "bagnet"-miarka gdzie sprawdzasz stan oleju i jeżeli wylatuje z otworu niebieski dymek to tak jak na wstępie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338688 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 no jak wyczysciłem swiece to odpalił ale zaraz zgasł i strasznie kopcił.... ile mnie moze wynieść naprawa tego macie jakies pojęcie??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Lepiej zainwestuj w nowy silknik. Bo remont nie będzie opłacalny.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338675 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Około 500 zł : 8szt uszczelniaczy 30 zł, uszczelka p[od głowicę 50 zł, planowanie głowicy 50zl,robocizna150-180,płyn, uszczelka pod kolektor,filtr oleju,pierścienie komplet 150zł.Proponuję remont zrobisz i wiesz co masz kupując drugi możesz kupić taki sam.Nie mowię o fabrycznie nowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 A ciekawe jak wygląda dół tego silniczka?? jeśli jest padnięty to trzeba będzie doliczyć kolejne kilkaset złotych i tu koło się zamyka. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/#findComment-338621 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.