ja37 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Sam silnik c20ne mozna wyczaić za powiedzmy 700zł. Może źle myślę, ale sądzę, że jak trafisz z omy, to ci dłużej posłuży. Bo w astrach, kadettach, czy cali te silniki były piłowane, a w omach jeździł jakis stateczny pan ja mam z omy i jestem bardzo zadowolony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-338615 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red devil Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Kolego Ja37 wcale nie jest to regułą bo znam kilku omegowiczy z C20NE i tam jest dopiero piła na ten silnik, weż poprawke że oma waży dużo wiecej niż cali, kadzio czy asterix, a ten motorek ma tylko 115 kjucyków więc masa sama w sobie jest już wyzwaniem Sorki za OT a tak wracając do tematu w półtora tysiaka zmiescisz sie z kapitalką przy tym silniczku (sprawdzone właśnie na silniku z omy bo koleżka kupił omke z tym silnikiem ale totalnie zatartym) Także wybór należy do Ciebie kolego   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-338599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Może i tak, ja patrzę po swoim silniku...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-338575 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2007 Chłopaki mniejsza z tym, z jakiego auta pochodzi silnik aby tylko był sprawny!! A pozatym teraz nawet na najgorszych auto-złomach daja gwarancję na silniki!! więc moim zdaniem nie bawiłbym się w żadne remonty tylko zapodał drugi silniczek. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-338494 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 wolalbym zrobic remont tego co mam i wiedziec ze jest wszystko igla zrobione, niz kupowac nie wiadomo co, ktore moze pojezdzic pare lat lub wysrac sie za 2 miesiace... pozdro   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-338451 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 czesc wam moim zdaniem opłaca sie bardziej kupic silnik na gwarancji mam tera astre i kopuje calibre:) [ Dodano: Nie Sty 27, 2008 15:27 ] a co wam jeszcze powiem to ze silniki 2,0 8v to wytrzymałe silniki:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-291017 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Ja bym proponował rozebrać ten silnik u dobrego,znajomego mechanika,uprzednio sprawdzając kompresję silnika może pierścienie i głowica byłaby tylko do roboty.Te silniczki może nie mają zbyt dużo koni ale są dobre jeśli się dba.Swoją drogą mogę dać namiary na gościa który akurat ma silniczek taki na sprzedaż ale w jakim jest on stanie technicznym to nie wiem a ceni go na 700 zł.Myślę że za 600 by go puścił.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/2500-calibra-problem-20-8v-1991r/page/2/#findComment-290721 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.