Skocz do zawartości

Łożysko oporowe czy coś innego?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

mam ten sam problem stuka na jałowym na zimnym,na ciepłym ustaje.Silnik Y17DT.Robiliście już to,jakie koszta i co to jest na 100%?Kiedyś trzeba to zrobić...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

stuka na jałowym na zimnym,na ciepłym ustaje

ja na razie z tym jezdze, ale stuka coraz głośniej, w lutym planuje to zrobić.

Kolega marcin 2614 pisal ze jesli to łozysko to koszt samej czesci ok 650 PLN.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość mr_freak

a u mnie są objawy: jak zapale zimne auto bez wciśniętego sprzęgła to może chodzić pół dnia i nic niestuka, ale jak nacisne i puszcze to stuka rytmicznie. chyba że delikatnie puszczam sprzęgło Bardzo Delikatnie. (lecz zawsze przy wciśnietym jest cisza)

 

przebieg 160kkm a stukało już od 90kkm ostatni III przegląd w ASO (auto po przedstawicielu)

 

Szykuje się do wymiany: z założenia komplet (docisk, tarcza wysprzęglik)

 

 

ile dajecie %%% że będzie trzeba wymienić dwumas? :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja daję 100% bo miałem to samo i właśnie jestem po wymianie koła dwumasowego przed kilkoma dniami. Przebieg obecnie 180tys. Jeździłem ze stukającym dwumasem przez ponad rok, ale ostatnio zaczął tak ostro nawalać, że bałem się o skrzynię.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

"No ale tu masz rację bad bo sprzęgło do fiata jest prawie o połowe tańsze niż do corsy.... pogłupieli i tyle..."

 

 

Silnik fiatowski ma mniej siły 145 Nm Opolowski 170 Nm (sprzęgło pewnie jest troszkę mocniejsze)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość zbyszek670

ale my tutaj mówimy o dwumasach w silnikach 1,3 w Corsie.

Ok.Ale dwumas praktycznie wytrzymuje tyle samo kilosow co 1.9.Ale reguły na to niema bo padały wcześniej.Pzdr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wracam do tematu po około pół roku. No niestety nei udało mi się wymienić tego koła na gwarancji. Serwis ASO twierdzi że to co jest u mnie to nei koło a: "normalna praca skrzyni biegów". Nie wiem ile w tym prawdy, ale od tego czasu zrobiłem 10 tyś i jak coś lekko chrobocze tak chrobocze. Tak przeglądam te objawy dot. kół dwumasowych i zdiagnozować takie koło dwumasowe to nie lada wyczyn.

 

Pytanei do mr_freak : mam bardzo podobne objawy do Twoich - wymieniłeś to koło dwumasowe?

 

Aha i jeszcze jedno jak naciśniecie lekko sprzęgło to czujecie wibracje? - to pytanei również do tych co wymieniali to kółko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha i jeszcze jedno jak naciśniecie lekko sprzęgło to czuć wibracje

U mnie też sa lekkie wibracje, no i chrobocze takze - a kola 2masowego w DTI nie mam.

Na zimnym silniku bardzij czuc wibracje na sprzegle i chrobotanie, u Ciebie takze ?

 

a moze to poduchy pod skrzynią/silnikiem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności