Skocz do zawartości

Check Engine po uruchomieniu.


Gość t0mall

Rekomendowane odpowiedzi

Od jakiegoś czasu po odpaleni i około 10 s. włącza mi się kontrolka CHECK.

Silnik chodzi normalnie i wszystko jest ok.

Co ciekawe CHECK gaśnie po prze-gazowaniu do około 2500 obr.

Może ktoś ma jakieś pomysły.

Niedługo muszę się tym zająć i to naprawić więc wszelkie sugestie mile widziane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

t0mall, czemu podpinasz sie do innego watku?

 

masz do wyboru albo wymienic pompe, turbo, czujniki (walu i temp.) modul grzania i swiece itd albo jechac i sprawdzic co jest grane...

 

jesli to tylko na zimnym to prawd swiece badz ukl ich grzania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Jak masz poziom oleju OK to na początek sprawdź czujnik ciśnienia oleju , może się wiesza.

Jest obok przewodu olejowego wychodzącego z bloku do turbiny. Koszt ok 15zł.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

Dzisiaj byłem na komputerze (nie w serwisie bo nie mam dostępu w swojej okolicy) i wyszły takie błędy:

Kod P1635 System żarzenia lub napięcie referencyjne 5V

Kod P1590 Podciśnieniowy zawór magnetyczny 1

 

Na razie błędy zostały wykasowane wieczorem po pracy okaże się czy to coś pomogło.

Z doświadczenia i tego że to się dzieje od kilku dni to raczej usterka nie została usunięta.Ale zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi.

Dzisiaj byłem na komputerze (nie w serwisie bo nie mam dostępu w swojej okolicy) i wyszły takie błędy:

Kod P1635 System żarzenia lub napięcie referencyjne 5V

Kod P1590 Podciśnieniowy zawór magnetyczny 1

 

Na razie błędy zostały wykasowane wieczorem po pracy okaże się czy to coś pomogło.

Z doświadczenia i tego że to się dzieje od kilku dni to raczej usterka nie została usunięta.Ale zobaczymy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kod błędu P1635 odnosi siętylko do świec:

P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego

Uszkodzona regulacja czasu żarzenia Dotyczy zacisków: 87

Patrz krok testowy :C-022

P1635 - Otwarty obwód urządzenia żarzącego

Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 87(X80.1)

Dotyczy zacisków: 87

Patrz krok testowy :C-022

P1635 - Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego

Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 87(X80.1)

Dotyczy zacisków: 87

Kod 1590 dotyczy:

P1590 - Za mocne wejście sygnału pracy silnika

Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.1)

Dotyczy zacisków: 95

Patrz krok testowy :C-027

P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika

Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.1)

Dotyczy zacisków: 95

Sprawdź czy czasami niepoluzowała sie wtyczka od kompa lub czy czasami niemasz tam coś zamoknięte lub czy czasem sama wiązka niejest gdzieś przetarta.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kod błędu P1635 odnosi siętylko do świec:

P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego

Uszkodzona regulacja czasu żarzenia Dotyczy zacisków: 87

Patrz krok testowy :C-022

P1635 - Otwarty obwód urządzenia żarzącego

Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 87(X80.1)

Dotyczy zacisków: 87

Patrz krok testowy :C-022

P1635 - Za mocne wejście obwodu urządzenia żarzącego

Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 87(X80.1)

Dotyczy zacisków: 87

Kod 1590 dotyczy:

P1590 - Za mocne wejście sygnału pracy silnika

Zwarcie w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.1)

Dotyczy zacisków: 95

Patrz krok testowy :C-027

P1590 - Za słabe wejście sygnału pracy silnika

Zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie prądowym modułów sterujących zacisk 95(X80.1)

Dotyczy zacisków: 95

Sprawdź czy czasami niepoluzowała sie wtyczka od kompa lub czy czasami niemasz tam coś zamoknięte lub czy czasem sama wiązka niejest gdzieś przetarta.

Pozdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak myślałem sam reset nic nie dał.

Jutro rano auto wraca do elektromechanika.

 

baki,

Możesz napisać skąd masz te informacje?Przydałoby się czasami.

 

I dzięki za opis błędów jutro pokaże je fachowcowi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak myślałem sam reset nic nie dał.

Jutro rano auto wraca do elektromechanika.

 

baki,

Możesz napisać skąd masz te informacje?Przydałoby się czasami.

 

I dzięki za opis błędów jutro pokaże je fachowcowi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności