Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam, wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka airbag. Po wyłączeniu silnika i przekręceniu kluczyka do pozycji start kontrolka airbag zgasła ale po sekundzie zapaliła się ponownie i pali się cały czas. Zastanawiam się czy nie jest to bezpiecznik. Czy ktoś mógłby mi powiedziec gdzie znajduje się skrzynka z bezpiecznikami i który to bezpiecznik? Po wszystkim zresetowałbym komputer poprzez zdjęcie klem z akumulatora. Czy to pomoże? Jeśli nie to proszę o rade co mógłbym jeszcze zrobić. I jeszcze jedno. Kierownica w lewo skręca lżej niż w prawo. Odpowiedź na to znalazłem na forum. Wiem, że powinienem sprawdzić czujnik skrętu. Niestety nie wiem gdzie się on znajduje. Prosił bym o pomoc. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Witam, wczoraj podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka airbag. Po wyłączeniu silnika i przekręceniu kluczyka do pozycji start kontrolka airbag zgasła ale po sekundzie zapaliła się ponownie i pali się cały czas. Zastanawiam się czy nie jest to bezpiecznik. Czy ktoś mógłby mi powiedziec gdzie znajduje się skrzynka z bezpiecznikami i który to bezpiecznik? Po wszystkim zresetowałbym komputer poprzez zdjęcie klem z akumulatora. Czy to pomoże? Jeśli nie to proszę o rade co mógłbym jeszcze zrobić. I jeszcze jedno. Kierownica w lewo skręca lżej niż w prawo. Odpowiedź na to znalazłem na forum. Wiem, że powinienem sprawdzić czujnik skrętu. Niestety nie wiem gdzie się on znajduje. Prosił bym o pomoc. Z góry dziękuje. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Jeżeli chodzi o AIRBAGI to tylko komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Jeżeli chodzi o AIRBAGI to tylko komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cz@rek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Co do Airbagu to sprawdź czy masz klakson jeśli nie to znaczy ze to taśma pod kierownicą a jeśli nie to pozostaje już tylko komputer bo inaczej nie zlokalizujesz gdzie jest usterka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cz@rek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Co do Airbagu to sprawdź czy masz klakson jeśli nie to znaczy ze to taśma pod kierownicą a jeśli nie to pozostaje już tylko komputer bo inaczej nie zlokalizujesz gdzie jest usterka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Kolego napisz ile masz poduszek w tej corsie?? bo jesli masz boczne to usterka pochodzi od rozłączającej sie kostki pod fotelem... jesli tylko czołowe to sprawdzić trzeba taśmę w kierownicy też lubi się ukruszać... bez komputera błędu poduszke nie skaujesz...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Kolego napisz ile masz poduszek w tej corsie?? bo jesli masz boczne to usterka pochodzi od rozłączającej sie kostki pod fotelem... jesli tylko czołowe to sprawdzić trzeba taśmę w kierownicy też lubi się ukruszać... bez komputera błędu poduszke nie skaujesz...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Kolego napisz ile masz poduszek w tej corsie?? bo jesli masz boczne to usterka pochodzi od rozłączającej sie kostki pod fotelem... jesli tylko czołowe to sprawdzić trzeba taśmę w kierownicy też lubi się ukruszać... bez komputera błędu poduszke nie skaujesz... 2 poduszki przednie. Czy taśmę w kierownicy mogę sam sprawdzić? Wymaga to jakiegoś demontażu kierownicy?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Kolego napisz ile masz poduszek w tej corsie?? bo jesli masz boczne to usterka pochodzi od rozłączającej sie kostki pod fotelem... jesli tylko czołowe to sprawdzić trzeba taśmę w kierownicy też lubi się ukruszać... bez komputera błędu poduszke nie skaujesz... 2 poduszki przednie. Czy taśmę w kierownicy mogę sam sprawdzić? Wymaga to jakiegoś demontażu kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.