Gość marmi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Udaj się na komputer i zobacz jaki błąd jesli tasma to trzeab wyjąć poduszkę, plastiki za kierownicą i wymienić zwijak na nowy....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Udaj się na komputer i zobacz jaki błąd jesli tasma to trzeab wyjąć poduszkę, plastiki za kierownicą i wymienić zwijak na nowy....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cz@rek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 marmi ma racje najlepiej pojedz do jakiegoś warsztatu to ci podepną pod komputer i sprawdza nie jest to wieli koszt a będziesz miał pewność. A co domorosłych sposobów to w mojej CC jak była uszkodzona taśma w kierownicy to nie działał klakson możesz sprawdzić ale to raczej mało pewny sposób.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Cz@rek Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 marmi ma racje najlepiej pojedz do jakiegoś warsztatu to ci podepną pod komputer i sprawdza nie jest to wieli koszt a będziesz miał pewność. A co domorosłych sposobów to w mojej CC jak była uszkodzona taśma w kierownicy to nie działał klakson możesz sprawdzić ale to raczej mało pewny sposób.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 OK, pojade na diagnostykę i sprawdze VAGiem. Zobaczymy co będzie. Mam nadzieje, że wymiana tej taśmy to nie jest zbyt droga robota. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc. Byłem na diagnostyce. Komputer odczytał błąd: "Wyzwalacz modułu kierowcy 1f Opór zbyt duży Bieżący błąd" Mechanicy mówią, że może to być ta taśma pod kierownicą o której wspominaliście wyżej ale klakson działa. Jeśli w/w błąd komuś coś mówi to proszę o pomoc. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 OK, pojade na diagnostykę i sprawdze VAGiem. Zobaczymy co będzie. Mam nadzieje, że wymiana tej taśmy to nie jest zbyt droga robota. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc. Byłem na diagnostyce. Komputer odczytał błąd: "Wyzwalacz modułu kierowcy 1f Opór zbyt duży Bieżący błąd" Mechanicy mówią, że może to być ta taśma pod kierownicą o której wspominaliście wyżej ale klakson działa. Jeśli w/w błąd komuś coś mówi to proszę o pomoc. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Ja mam podobny problem z poduszką tylko bardziej zawiły. Kontrolka poduszek zapala się w okresie letnio-wakacyjnym, kiedy słońce nagrzeje kokpit. W innych porach roku kiedy temperatury są niższe wszystko jest o.k. Raz tylko w zimie kiedy dałem ogrzewanie na max zapaliła sie, a po przekręceniu na zimno zgasła. Podłączenie komputera nic nie wykazuje. Na forum otrzymałem odpowiedź: że w układzie są dwa oporniki i to jeden z nich jest wadliwy. Ale nie wiem gdzie sie znajduja i jak sie za to zabrać. Może ktoś miał podobny problem i podzieli sie jak to rozwiązał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 marcel_kk, a nie masz czasami słabego styku na żarówce ? Jeżeli kontrolka AIRBAG się zapali to tylko komputerem możesz skasować.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcel_kk Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 marcel_kk, a nie masz czasami słabego styku na żarówce ? Jeżeli kontrolka AIRBAG się zapali to tylko komputerem możesz skasować.Huri_khan widocznie nie jest regułą, że trzeba skasować komputerem. Próbowałem sie czegoś dowiedziec od elekt. samochodowych to stwierdzili: że jak nagrzewa się kokpit i przewody to zmienia sie ich rezystencja. Jak auto ostygnie to kontrola gaśnie. Tak jak wczesnie napisałem problem jest tylko w upalne dni.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 marcel_kk, a zapala się zawsze kontrolka podczas przekręcania kluczyka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.