Skocz do zawartości

Świecąca kontrolka airbag


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

marmi ma racje najlepiej pojedz do jakiegoś warsztatu to ci podepną pod komputer i sprawdza nie jest to wieli koszt a będziesz miał pewność. A co domorosłych sposobów to w mojej CC jak była uszkodzona taśma w kierownicy to nie działał klakson możesz sprawdzić ale to raczej mało pewny sposób.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marmi ma racje najlepiej pojedz do jakiegoś warsztatu to ci podepną pod komputer i sprawdza nie jest to wieli koszt a będziesz miał pewność. A co domorosłych sposobów to w mojej CC jak była uszkodzona taśma w kierownicy to nie działał klakson możesz sprawdzić ale to raczej mało pewny sposób.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, pojade na diagnostykę i sprawdze VAGiem. Zobaczymy co będzie.

Mam nadzieje, że wymiana tej taśmy to nie jest zbyt droga robota.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

 

Byłem na diagnostyce.

Komputer odczytał błąd:

"Wyzwalacz modułu kierowcy

1f

Opór zbyt duży

Bieżący błąd"

 

Mechanicy mówią, że może to być ta taśma pod kierownicą o której wspominaliście wyżej ale klakson działa.

 

Jeśli w/w błąd komuś coś mówi to proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, pojade na diagnostykę i sprawdze VAGiem. Zobaczymy co będzie.

Mam nadzieje, że wymiana tej taśmy to nie jest zbyt droga robota.

Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.

 

Byłem na diagnostyce.

Komputer odczytał błąd:

"Wyzwalacz modułu kierowcy

1f

Opór zbyt duży

Bieżący błąd"

 

Mechanicy mówią, że może to być ta taśma pod kierownicą o której wspominaliście wyżej ale klakson działa.

 

Jeśli w/w błąd komuś coś mówi to proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobny problem z poduszką tylko bardziej zawiły. Kontrolka poduszek zapala się w okresie letnio-wakacyjnym, kiedy słońce nagrzeje kokpit. W innych porach roku kiedy temperatury są niższe wszystko jest o.k. Raz tylko w zimie kiedy dałem ogrzewanie na max zapaliła sie, a po przekręceniu na zimno zgasła. Podłączenie komputera nic nie wykazuje. Na forum otrzymałem odpowiedź: że w układzie są dwa oporniki i to jeden z nich jest wadliwy. Ale nie wiem gdzie sie znajduja i jak sie za to zabrać.

Może ktoś miał podobny problem i podzieli sie jak to rozwiązał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcel_kk, a nie masz czasami słabego styku na żarówce ? Jeżeli kontrolka AIRBAG się zapali to tylko komputerem możesz skasować.

Huri_khan widocznie nie jest regułą, że trzeba skasować komputerem. Próbowałem sie czegoś dowiedziec od elekt. samochodowych to stwierdzili: że jak nagrzewa się kokpit i przewody to zmienia sie ich rezystencja. Jak auto ostygnie to kontrola gaśnie. Tak jak wczesnie napisałem problem jest tylko w upalne dni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności