Gość grzesiek815 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Witam w mojej astrze 2.0 8V C20NE 1992 rok mam problem z wolnymi obrotami na zimnym silniku potrafią skakać od 400 do 4000 obrotów i mam tylko 2 podejrzenia krokowy lub przepływomierz. Silnik krokowy podczas pracy cały czas w środku cos stuka i brzeczy szkoda w ciemno wydawac kase i pytanie czy jak zastosuje zamiast niego śrube regulacyjna do gazu taki register i ustawie obroty powinno być dobrze jak to on ? A przepływka po odłączeniu to chyba za bardzo nie chce jeździć ma taka dziure w przyspieszeniu czy jest jakis sposób by ja ominąc lub sprawdzić Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jak błędy? To pomaga w diagnozie. Jak słyszysz chrobotanie w krokowcu, to lepiej zmień, tam są plastikowe zębatki, które są nie do uratowania. Jeszcze sprawdź czy z regulatora ciśnienia paliwa z tego wejścia podciśnienia nie leci czasem benzyna.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122271 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin84 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Krokowiec od gazu chyba nie powodował by aż takich dużych wachań obrotów na biegu jałowym bo nie ma on aż tak dużych możliwości regulacyjnych. Może krokowy przepustnicy szwankuje?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122211 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 To jak piszesz, to pisz dokładnie, gaz mnie nie interesuje w tym temacie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek815 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Błędów nie ma a krokowy przepustnicy to inaczej to inaczej czujnik położenia przepustnicy jak sie domyslam o nim nie myslałem to jest tylko jak auto odpali na zimnym silniku nawet gazu nie chce przyjmować jak obroty spadają tylko sie dławi ale jak rusze to już jedzie i po przejechaniu 2 km jest ok Jeżeli chodzi o podciśnienie to jest dobrze bo jak ściągne wężyk to zaśśie powietrze i silnik gaśnie i jest sucho w wężu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122158 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Nie tak. Czujnik położenia przepustnicy, a krokowy(w tym silniku nazywa się zawór powietrza dodatkowego) to różne rzeczy. Jeżeli chodzi o podciśnienie to jest dobrze bo jak ściągne wężyk to zaśśie powietrze i silnik gaśniePytałem, bo mi kiedyś tu paliwo leciało, jak membrana pękła.A powinien zwiększyć obroty i nie zgasnąć. Jak gaśnie przy takiej małej ilości lewego powietrza, znaczy, że jest lipa z paliwem. Może regulator nie trzyma cisnienia paliwa? Warto zmierzyć, bo może pompa ma też dość.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122154 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek815 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Mam pytanie gdzie jest ten zawór powietrza dodatkowego a paliwo z podciśnienia nie leci ale jak sciągnę wężyk to zassa powietrze i zaraz gaśnie chyba dobrze bo pociągnie lewe powietrze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Na taką małą porcję powietrza powinny zareagować wtryski i krokowiec, nie powinien zgasnąc. A naszego krokowca - zaworu szukaj tu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122110 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzesiek815 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Koledzy wywaliłem silnik krokowy i założyłem śrube do gazu tzw. register w miejsce krokowego silnik był ciepły więc ustawiłem obroty na 800 i czekałem co będzie rano na zimnym. Zapaliłem rano samochód i o dziwo obroty jak w zegarku nawet nie drgną tylko jest jeden minus jak silnik zimny mam obroty 400 jak sie nagrzeje to jest 800 ale nic nie faluje pieknie trzyma. Mam pytanie ponieawaz teraz nie mam kasy na silniczek czy nie szkodzi silnikowi jak po zapaleniu ma tak małe obroty czy jest dobre smarowanie itd I jeszcze jedno mam wrażenie że auto jest dużo mocniejsze i lepiej wkręca sie w obroty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-121945 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 Im zimniej, tym niższe obroty bedą na zimnym. Nie jest to korzystne. Krokowy mozna dostać nawet za 50zł, jak się poszuka. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-121919 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.