Skocz do zawartości

Problem z obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Gość grzesiek815

Witam

w mojej astrze 2.0 8V C20NE 1992 rok mam problem z wolnymi obrotami na zimnym silniku potrafią skakać od 400 do 4000 obrotów i mam tylko 2 podejrzenia krokowy lub przepływomierz.

Silnik krokowy podczas pracy cały czas w środku cos stuka i brzeczy szkoda w ciemno wydawac kase i pytanie czy jak zastosuje zamiast niego śrube regulacyjna do gazu taki register i ustawie obroty powinno być dobrze jak to on :wink:?

A przepływka po odłączeniu to chyba za bardzo nie chce jeździć ma taka dziure w przyspieszeniu czy jest jakis sposób by ja ominąc lub sprawdzić

 

Zmieniłem tytuł/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/
Udostępnij na innych stronach

Jak błędy?

To pomaga w diagnozie.

Jak słyszysz chrobotanie w krokowcu, to lepiej zmień, tam są plastikowe zębatki, które są nie do uratowania.

 

Jeszcze sprawdź czy z regulatora ciśnienia paliwa z tego wejścia podciśnienia nie leci czasem benzyna.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122271
Udostępnij na innych stronach

Krokowiec od gazu chyba nie powodował by aż takich dużych wachań obrotów na biegu jałowym bo nie ma on aż tak dużych możliwości regulacyjnych. Może krokowy przepustnicy szwankuje?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122211
Udostępnij na innych stronach

To jak piszesz, to pisz dokładnie, gaz mnie nie interesuje w tym temacie.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122204
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Błędów nie ma a krokowy przepustnicy to inaczej to inaczej czujnik położenia przepustnicy jak sie domyslam o nim nie myslałem to jest tylko jak auto odpali na zimnym silniku nawet gazu nie chce przyjmować jak obroty spadają tylko sie dławi ale jak rusze to już jedzie i po przejechaniu 2 km jest ok

Jeżeli chodzi o podciśnienie to jest dobrze bo jak ściągne wężyk to zaśśie powietrze i silnik gaśnie i jest sucho w wężu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122158
Udostępnij na innych stronach

Nie tak.

Czujnik położenia przepustnicy, a krokowy(w tym silniku nazywa się zawór powietrza dodatkowego) to różne rzeczy.

Jeżeli chodzi o podciśnienie to jest dobrze bo jak ściągne wężyk to zaśśie powietrze i silnik gaśnie

Pytałem, bo mi kiedyś tu paliwo leciało, jak membrana pękła.

A powinien zwiększyć obroty i nie zgasnąć.

Jak gaśnie przy takiej małej ilości lewego powietrza, znaczy, że jest lipa z paliwem.

Może regulator nie trzyma cisnienia paliwa?

Warto zmierzyć, bo może pompa ma też dość.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122154
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Mam pytanie gdzie jest ten zawór powietrza dodatkowego a paliwo z podciśnienia nie leci ale jak sciągnę wężyk to zassa powietrze i zaraz gaśnie chyba dobrze bo pociągnie lewe powietrze

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122152
Udostępnij na innych stronach

Na taką małą porcję powietrza powinny zareagować wtryski i krokowiec, nie powinien zgasnąc.

 

A naszego krokowca - zaworu szukaj tu

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-122110
Udostępnij na innych stronach

Gość grzesiek815

Koledzy wywaliłem silnik krokowy i założyłem śrube do gazu tzw. register w miejsce krokowego silnik był ciepły więc ustawiłem obroty na 800 i czekałem co będzie rano na zimnym. Zapaliłem rano samochód i o dziwo obroty jak w zegarku nawet nie drgną tylko jest jeden minus jak silnik zimny mam obroty 400 jak sie nagrzeje to jest 800 ale nic nie faluje pieknie trzyma.

Mam pytanie ponieawaz teraz nie mam kasy na silniczek czy nie szkodzi silnikowi jak po zapaleniu ma tak małe obroty czy jest dobre smarowanie itd

I jeszcze jedno mam wrażenie że auto jest dużo mocniejsze i lepiej wkręca sie w obroty

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-121945
Udostępnij na innych stronach

Im zimniej, tym niższe obroty bedą na zimnym.

Nie jest to korzystne.

Krokowy mozna dostać nawet za 50zł, jak się poszuka.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25491-problem-z-obrotami/#findComment-121919
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności