Skocz do zawartości

Corsa c 1.3cdti


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość piechu64

swiece nowe ale stare też były dobre:) nawet sprawdzałem rozrusznik bo może za wolno kręci ,ale wszystko ok , aku podmienione z passata tdi rozrusznik kręci jak oszalały a motor jakby chciał załapać a nie może zapalić i po kilkakrotnej próbie wrescie odpala i pojawia się dym gryzący w oczy i po chwili dym ustępuje :wesoly: jedni mówią że może łańcuszek , wtryski ,może niskie sprężanie a ja sobie tłumacze przebieg ok 70tyś km

 

[ Dodano: Pon Gru 07, 2009 21:03 ]

kamil doszedł nr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119798
Udostępnij na innych stronach

łańcuch rozrządu nic de rzeczy tu nie ma....

 

Sprawdz czujnik temperatury.... jesli po kilkunastu próbach pojawiają się kłeby dymu to jest to związane ze zbyt duża ilościa paliwa wtrysnietą, co znaczyoby że wtryskiwacze sa sprawne..

 

warrto też sprawdzić jaka ilośc powietrza jest dostarczana do silnika czy skład mieszanki jest prawidłowy i nie ma nieszczelności gdzies na węzasz podcisnieniowych.....

 

Wez op-coma jak juz odpalisz sprawdzaj po kolei bloki pomiarowe może gdzies coś będize sporo odbiegać od normy to wtedy będzie prościej...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119705
Udostępnij na innych stronach

Gość piechu64

Witam koledzy wymieniłem czujnik temperatury płynu i dalej to samo mam pytanie czy nie szczelnośc w układzie turbo może byc przyczyną nie odpalania , dziś odpaliło za chyba 15 razem dalej nie wiem co robić ? POMOCY

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119342
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ

 

Przyczyn może być wiele , należy sprawdzić wszystkie przewody doprowadzając powietrze czy czasem niema pęknięcia , Przepływomierz czujnik ciśnienia bezwzględnego , jeśli masz mozliwosc zczytać dane z bloków pomiarowych Op-com to wrzuć na forum najlepiej będzie podać dane przed odpaleniem i po odpaleniu samochodu.

 

a sprawdzali w serwisie przy okazji czyszczenia wtrysków ciśnienie sprężania w cylindrach ? ?

 

a jak w czasie jazdy sie zachowuje ? :?: egr można w celu testu domowym sposobem zaślepić puszka piwa sprawne ręce jeden kluczyk torx , podkładkę zaślepkę okrągłą dokładnie dociąć: instalujesz w miejscu gdzie jest "cybant" rurki doprowadzającej spaliny z egr do kolektora dolotowego. (wykulczyć egr na 100%) (wymagana jest precyzja żeby czasem nic się nie przedostało do środka silnika)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119212
Udostępnij na innych stronach

Witam w czasie jazdy auto zachowuje sie normalnie ma kopa nie dymi ,dzis wyciągniete zostały wtryskiwacze , mam jeszcze pytanie jak sprawdzic czy nie schodzi paliwo

 

[ Dodano: Pią Gru 11, 2009 20:48 ]

koledzy wtryski sprawdzone są ok , jakie powinno byc cisnienie na listwie przed odpaleniem bo u mnie jest 2-4 bar a po zapaleniu w parametrach wsystko sie zgadza ,tylko zaczeło mnie dzis zastanawiać zaraz po odpaleniu i nacisnięciu lekko pedału "gazu" tak około 1000--1100 falują obroty ,czytane tech2 zero błędu

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119156
Udostępnij na innych stronach

Cześć

 

tak mam u siebie to samo takie lekkie falowanie wrum wrum , kiedyś się nawet dziwiłem ale doszyłem do wniosku ze to jest chyba bardzo czuły pedał gazu a silnik w tym zakresie nie ma doładowania i jakoś takos sie dławi wymieniłem ostanio czunik predkosci wału bardziej z ciekawosci niz z potrzeby 5 lata i pradopodobny przebieg 147 kkm mam odczucie ze jest trochę lepiej w całym zakresie obrotów, ale jeśli twój samoch. ma zaledwie 70 kkm ?? to chyba czujnik powinien być git , spróbuj nacisnąć delikatnie ręką zobaczysz ze to kwestia czułości silnika kiepskiej charakterystyki w tym zakresie (a może się myle ?) a jak nie to pozostaje przeczysci kolektor dolotowy albo przynajmniej odkrecic dolot od strony filtra paliwa i zreknąc czy czasem nie jest zasyfiony , sprawdzic ciśnienie sprężania na cylindrach, łacuszek rozrzadu jest napinany wiec jesli nie hałasuje przy tym to ok .

 

wskazania czujnika temperatury paliwa u mnie jest tak ze ta temperatura po nocym postoju jest zblizona do temperatury płynu chłodacego (taka sama) i często jest wyższa niż temperatura otoczenia (przynajmniej teraz)

 

a temperatura otoczenia podawana przez sterownik jaka jest ? taka sama jak informacja wyświetlana w kabinie ?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-118757
Udostępnij na innych stronach

Do niczego nie doszłem jutro sprawdze cisnienie na garach ,chociaż mi sie wydaje że to nie to , bo nie ma wogóle przedmuchu zamieniłem cała listwe od inego auta i tez nie pali , dowiedziałem sie że auto jest po wypadku i zastanawiam sie że może być walnięty sterownik silnika

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-118579
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności