Gość piechu64 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 do niczego nie doszłem temp paliwa jest ok rano przed odpalaniem sprawdzałem to jest taka sama jak temp. wody i powietrza   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119845 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 piechu a ty świece żarowe zmieniałęś bo umnie blędu świec żarowych niema op com w silniku żadnego błędu nie pokazuje   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119823 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piechu64 Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 swiece nowe ale stare też były dobre:) nawet sprawdzałem rozrusznik bo może za wolno kręci ,ale wszystko ok , aku podmienione z passata tdi rozrusznik kręci jak oszalały a motor jakby chciał załapać a nie może zapalić i po kilkakrotnej próbie wrescie odpala i pojawia się dym gryzący w oczy i po chwili dym ustępuje jedni mówią że może łańcuszek , wtryski ,może niskie sprężanie a ja sobie tłumacze przebieg ok 70tyś km [ Dodano: Pon Gru 07, 2009 21:03 ] kamil doszedł nr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119798 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmi Opublikowano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2009 łańcuch rozrządu nic de rzeczy tu nie ma.... Sprawdz czujnik temperatury.... jesli po kilkunastu próbach pojawiają się kłeby dymu to jest to związane ze zbyt duża ilościa paliwa wtrysnietą, co znaczyoby że wtryskiwacze sa sprawne.. warrto też sprawdzić jaka ilośc powietrza jest dostarczana do silnika czy skład mieszanki jest prawidłowy i nie ma nieszczelności gdzies na węzasz podcisnieniowych..... Wez op-coma jak juz odpalisz sprawdzaj po kolei bloki pomiarowe może gdzies coś będize sporo odbiegać od normy to wtedy będzie prościej...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piechu64 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam koledzy wymieniłem czujnik temperatury płynu i dalej to samo mam pytanie czy nie szczelnośc w układzie turbo może byc przyczyną nie odpalania , dziś odpaliło za chyba 15 razem dalej nie wiem co robić ? POMOCY   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119342 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 CZEŚĆ Przyczyn może być wiele , należy sprawdzić wszystkie przewody doprowadzając powietrze czy czasem niema pęknięcia , Przepływomierz czujnik ciśnienia bezwzględnego , jeśli masz mozliwosc zczytać dane z bloków pomiarowych Op-com to wrzuć na forum najlepiej będzie podać dane przed odpaleniem i po odpaleniu samochodu. a sprawdzali w serwisie przy okazji czyszczenia wtrysków ciśnienie sprężania w cylindrach ? ? a jak w czasie jazdy sie zachowuje ? egr można w celu testu domowym sposobem zaślepić puszka piwa sprawne ręce jeden kluczyk torx , podkładkę zaślepkę okrągłą dokładnie dociąć: instalujesz w miejscu gdzie jest "cybant" rurki doprowadzającej spaliny z egr do kolektora dolotowego. (wykulczyć egr na 100%) (wymagana jest precyzja żeby czasem nic się nie przedostało do środka silnika)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piechu64 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Witam w czasie jazdy auto zachowuje sie normalnie ma kopa nie dymi ,dzis wyciągniete zostały wtryskiwacze , mam jeszcze pytanie jak sprawdzic czy nie schodzi paliwo [ Dodano: Pią Gru 11, 2009 20:48 ] koledzy wtryski sprawdzone są ok , jakie powinno byc cisnienie na listwie przed odpaleniem bo u mnie jest 2-4 bar a po zapaleniu w parametrach wsystko sie zgadza ,tylko zaczeło mnie dzis zastanawiać zaraz po odpaleniu i nacisnięciu lekko pedału "gazu" tak około 1000--1100 falują obroty ,czytane tech2 zero błędu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-119156 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxc Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Cześć tak mam u siebie to samo takie lekkie falowanie wrum wrum , kiedyś się nawet dziwiłem ale doszyłem do wniosku ze to jest chyba bardzo czuły pedał gazu a silnik w tym zakresie nie ma doładowania i jakoś takos sie dławi wymieniłem ostanio czunik predkosci wału bardziej z ciekawosci niz z potrzeby 5 lata i pradopodobny przebieg 147 kkm mam odczucie ze jest trochę lepiej w całym zakresie obrotów, ale jeśli twój samoch. ma zaledwie 70 kkm ?? to chyba czujnik powinien być git , spróbuj nacisnąć delikatnie ręką zobaczysz ze to kwestia czułości silnika kiepskiej charakterystyki w tym zakresie (a może się myle ?) a jak nie to pozostaje przeczysci kolektor dolotowy albo przynajmniej odkrecic dolot od strony filtra paliwa i zreknąc czy czasem nie jest zasyfiony , sprawdzic ciśnienie sprężania na cylindrach, łacuszek rozrzadu jest napinany wiec jesli nie hałasuje przy tym to ok . wskazania czujnika temperatury paliwa u mnie jest tak ze ta temperatura po nocym postoju jest zblizona do temperatury płynu chłodacego (taka sama) i często jest wyższa niż temperatura otoczenia (przynajmniej teraz) a temperatura otoczenia podawana przez sterownik jaka jest ? taka sama jak informacja wyświetlana w kabinie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-118757 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 i jak tam piechu coś znalazłęś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-118743 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piechu64 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Do niczego nie doszłem jutro sprawdze cisnienie na garach ,chociaż mi sie wydaje że to nie to , bo nie ma wogóle przedmuchu zamieniłem cała listwe od inego auta i tez nie pali , dowiedziałem sie że auto jest po wypadku i zastanawiam sie że może być walnięty sterownik silnika Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25669-corsa-c-13cdti/page/2/#findComment-118579 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.