Skocz do zawartości

Kody błędów - co oznaczają na chłopski rozum ?


Rekomendowane odpowiedzi

Mi chodzi i błąd o numerze P1165, co oznacza ten błąd i jaka może byc przyczyna jego występowania?

Najpierw uzupełnij w profilu jaki masz silnik bo nie w każdym te błędy odpowiadają za to samo ;);):)

 

Masz rację brzoza, ja wyłapałem pierwszy lepszy silnik i napisałem, nie moja wina, że coś się nie będzie zgadzać ;)

Kody mogę dać dopiero we wtorek, tu nie mam spisu.

 

Masz rację brzoza, ja wyłapałem pierwszy lepszy silnik i napisałem, nie moja wina, że coś się nie będzie zgadza

Nic nie szkodzi przecież chcemy pomóc ;) . A że nie ma oznaczenia silnika to należałoby wypisywać i do diesla i benzyny . ;)

 

Ale numer, moje kody kończą się na P0999 :(

 

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

ASTRA II, 98r. 2,0 DTI dtl 82 KM.

Jak już opisujemy kody to kilka dni temu byłem na kompie bo czasem zapalał mi sie check no i aktualnej usterki nie było, ale błędy miał w pamięci (dodam, że próbowałem szukać usterki na piechotę może stąd tyle błedów):

P 1110 Wyłączanie kanału dolotowego

P 1125 Regulacja ciśnienia doładowania

P 0400 Recyrkulacja spalin

P 1220 Regulacja początku wtrysku

 

Błędy zostały skasowane i po kilku dniach znowu podjechałem (powód zapalający się chwilami w dalszym ciągu check). Tym razem błąd to :

P 1220 Regulacja początku wtrysku

opis - możliwe przyczyny błędu:

- nieprawidłowe przyporządkowanie pompy/silnika

- defekt zaworu elektromagnetycznego przestawiacza wtrysku

- elektryczne przewody połączeniowe MSG - PSG wykazuja przerwę, oporność przejścia, zwarcie, zwarcie do masy

- defekt czujnika prędkości obrotowej (wał korbowy)

- defekt czujnika kąta obrotu (IWZ)

- MSG i / lub PSG 5 defekt

 

Pytanie moje jest takie co to może być, bo stałego uszkodzenia niema teraz kilka dni asia chodzi bez problemu (dodam, że po ostatniej wizycie na kompie zaraz zatankowałem do pełna i dolałem mixolu)

 

Gość Anonymous

Niedawno kupiłem corsę 1.0 rocznik 2003, wkrótce po zakupie zapaliła się żółta lampka. Komputer pokazał 2 błędy czujnika 02, a ponieważ za warsztat za wymianę chciał dziwnych pieniędzy, podziękowałem i sam zmieniłem sondę na uniwersalną kupioną na ebayu. Niestety cholerna lampka nie zgasła. Jakieś sugestie dla niedoświadczonego posiadacza opla?

Poza tym słyszałem że w oplu można odczytać kody błędów bez komputera zliczając pyknięcia kontrolki, czy to prawda i jak się to robi? Dzięki za pomoc.

 

Gość robertnet

Poza tym słyszałem że w oplu można odczytać kody błędów bez komputera zliczając pyknięcia kontrolki, czy to prawda i jak się to robi?

w silniku 1,0 prawda,

zmieniłem sondę na uniwersalną kupioną na ebayu. Niestety cholerna lampka nie zgasła. Jakieś sugestie dla niedoświadczonego posiadacza opla?

tak, wyrzucic ta sonde i kupic oryginalna,

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności