Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Wtam, mam straszny problem z nierównymi obrotami w moim kadecie Jest to Kadett E 91 rok silnik benzyna 1.4i... Otóż prawie zawsze i to już od pewnego czasu tak ma że jak się go odpali to ma przeważnie coś ok 2000 obrotów a nieraz nawet więcej! czasem mu spadną te obroty do 1500 ale to i tak dużo i przez to dużo więcej mi pali... Myślałem że to wina śilnika krokowego, kupiłem nowy i jak go wymieniłem to było jeszcze gorzej bo silnik miał cały czas ponad 3000 obrotów i wogóle nie spadały:( nie mam pojęcia już co może byc trego przyczyną... Jeżdżę teraz na tym starym krokowcu bo ten się lepiej zachowuje niż ten nowy. Wie ktoś może w czym tkwi problem?? Acha i nieraz się zapala ta kontrolka check chyba czy jakoś tak, sprawdzałem błędy i nic mi nie wykazało....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Acha i nieraz się zapala ta kontrolka checkto znaczy że trzeba sprawdzić błędy http://forum.opel24.com/kadet-e-samodzielne-sprawdzanie-bledow-vt27577.htm sprawdź wężyki podciśnieniowe a jeszcze jedno czy było coś robione przy lince gazu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-119166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 No właśnie sprawdzałem błędy ale nic mi nie wykazało, zresztą pisałem już w tamtym temacie że nie wiedziałem jak to odczytac Bo wychodzi że brak błedów niby... Przy lince gazu nic nie było robione ale linka działa dobrze. A gdzie są te węrzyki podciśnieniowe bo ja to dopiero zaczynam przygodę z mechaniką? I jak je można sprawdzic?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-119137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jachu Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Najpierw błędy sprawdź, może też być TPS do wymiany, po naszemu czujnik położenia przepustnicy. Twój silnik jak sie domyślam to C14NZ , zespół podciśnień jest z prawej strony silniczka krokowego (jak sie stoi przodem do maski). Tam jest kilka przewodów podciśnieniowych wpiętych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-119132 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Jaxx, na pierwszym i drugim zdjęciu są zaznaczone   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-119086 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2009 Acha no tak już kojarzę Jutro to sprawdzę i spróbuję jeszcze raz odczytac błędy:) Właśnie wydaje mi się że taki jeden wężyk miałem odpięty ale około 2 tygodnie temu go wsadziłem na swoje miejsce ale nic to nie dało:/ i u mnie chyba to troszkę inaczej wygląda. Jak by co to wrzucę fotki:) [ Dodano: Wto Gru 15, 2009 17:06 ] Sorki że tak długo ale szybciej jakoś nie maiłem czasu żeby to wrzucic... Tak więc sprawdziłem te wężyki ciśnienia i wydaje mi się że jest wszystko ok, tylko nie wiem do czego i gdzie wsadzic taki mały żółty wężyk który zaznaczyłem na zdjęciu:/ A problem z obrotami i działaniem silnika dalej mam, czasami także jak jadę i z wysokich obrotów np ponad 3tys puszczę gaz i wrzucę na luz to prawie gaśnie (kilka razy zgasł) i powraca dalej na te wyższe obroty czyli od 1500 do 2000:( Nie wiem czy to dobrze wytłumaczyłem ale może ktoś to zrozumie:D   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-119062 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 ten wężyk idzie do filtra powietrza są tam dwa wejścia jeśli go nie podłączysz to przynajmniej zaślep   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-118081 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 A jeszcze jedno takie pytanie. Gdzie w kadecie jest EGR czy jakoś tak bo czytałem żeby go co jakiś czas przeczyścic bo może byc przyczyną właśnie nie równych obrotów...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-116837 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2009 zobacz to jest lepsze od tłumaczenia a tak wygląda   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-116815 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość seba030374 Opublikowano 8 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2010 Witam mam ten sam problem,silnik 1.6i Kadett 91r.z lampką i obrotami 1600-1500-1100.Tak ja by na ssaniu chodził.Mam go od 6 lat.takiego problemu jeszcze nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25822-wysokie-i-nier%C3%B3wne-obroty/#findComment-94572 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.