ja37 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 W takim układzie dobrze by było sprawdzić klin na kole pasowym wału. Nie sądzę, żeby ktoś się pomylił w ustawieniu rozrządu w tak prostym silniku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25844-co%C5%9B-ala-turbodziura/page/2/#findComment-118989 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość staly Opublikowano 11 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2009 sam bym sprawdził jak się znaczki pokrywają, ale nie mam klucza do odkrecenia koła pasowego, a jak nie odkręcę koła pasowego do nie zobaczę na dolnym kółku czy znak jest na równo z otworem [ Dodano: Sob Gru 12, 2009 15:49 ] Sprawdziłem rozrząd i okazało się że o jeden ząbek był pasek źle założony. Przełożyłem i teraz jest niby oki, ale mam jedno pytanie. Sprawdzając położenie górnego koła rozrządu i dolnego od wału znaki na jednym jak i na drugim pokrywały się z znakami na obudowie. Po założeniu koła pasowego popatrzyłem na znak wybity na tym kole i on nie pokrywa się z innym znakiem na obudowie. W takim razie na które znaki zwracać uwagę. Górny to wiadomo jeden znak i po sprawie a na dolnym jest jeden znak zgrywający się z dolnym wycięciem a po założeniu koła pasowego jest na nim inny znak który tak jakby o ząb był przesunięty.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/25844-co%C5%9B-ala-turbodziura/page/2/#findComment-118988 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.